Sytråden spinner vidare - lila tråd
Oj vad roligt att så många är intresserade! Det svåra blir nog att komma fram till ett tryck alla gillar.
Oj vad roligt att så många är intresserade! Det svåra blir nog att komma fram till ett tryck alla gillar.
Härligt att så många anmält sig på bara en dag! Det verkar helt klart som att vi kan fixa detta, och att man kommer kunna beställa färre metrar! Nästa steg blir ju att komma fram till mönstret. Jag har inte fått svar av finska tjejen ännu.
Hur ska vi komma fram till rätt tyg egentligen? Några är intresserade av fototryck, några inte alls. Några vill ha bubblor, några inte alls. Det blir nog svårt att komma fram till ett tyg som alla gillar. Däremot om vi kan få ihop lite förslag på schabloner kan jag lägga upp dom och låta alla rösta, så får vi ta det tyg som får allra flest röster. Det låter väl logiskt?
Knastroll, skulle du vara sugen på att rita upp lite fler mönster som kan passa önskemålen här? Unisexfärger, unisexmönster, mönster som kan passa bra på både stor och liten...
Jag funderar lite på tygmönstret. I mitt huvud låter ett kombinerat ränder/moln/stjärnor väldigt läckert. Är det bara i mitt huvud eller skulle det inte kunna bli ett häftigt mönster?
Rött/turkost/lime/vitt osv, starka härliga färger...
Jag är helt upp över öronen förälskad i stjärnorna och stjärnorna/molnen på ränderna. ATT jag kunde ha så rätt i mitt huvud!