Sytråden spinner vidare - lila tråd
För en tusenlapp extra (om nu den begagnade är bra - Yrväder lade ju in en brasklapp) så kanske du kan köpa denna för att i framtiden komplettera med en separat CP.
Jag är för tillfället hemma, i början på veckan var det vab och nu är jag själv sjuk (kräksjukan). Jobbar heltid, rätt så fritt och kan kika in här emellanåt. Syr gör jag mestadels på helgen för jag är oftast för trött på vardagkvällar Min dag börjar 05.00 då jag gör mig själv iordning innan jag väcker lilleman 05.30, kl 06.20 åker vi till dagmamma. Han får långa dagar och hämtas strax innan 17, förutom tors+fre då jag slutar tidigt och hämtar honom 14.30
Jag har en lilleman på 2,5 år som är riktigt duktig tillsammans med mamma i systugan. Där lekar han med sina leksaker (som alltid står där nere), pusslar och ritar. Ibland kan vi sätta på en film i gillestugan bredvid. Men det går ju förståss endast korta stunder och jag måste pausa och umgås emellanåt. Jag tror jag är lyckligt lottad
OT: Idag har jag inte sytt något alls, jag ritar planlösning på ny sommarstuga
Oj, vilken snabb leverans! Jag har redan fått mina beställda tyger ifrån Tygpysslingen, de jag beställde i onsdags. Jag som längtade efter den blåa stretchfrottén som skall matcha Blixten-tröjan. Nu får tröjan åka i tvätten och byxorna sys så lillemannen kan ha dem till dagmamman i nästa vecka