Sytråden spinner vidare - lila tråd
Angående det andra så handlar jag inte därifrån längre.
Behöver turkosmudd! Men tycker alla är antingen för mörk(nästan blå) eller för grön. Blir galen snart!
Vart köper ni turkos mudd??
Och nu kan man inte ens beställa från internet butiker! Stoff & Stil har haft problem med sin hemsida i flera dagar. SUCK!
Vill bara berätta att jag nu fått svar på mitt mail till butiksägaren jag hade "problem" med. Vill berätta det så ni får en ärlig och sann bild av vad som händer. Jag var aldrig ute efter att hugga någon i ryggen, så om detta kan få ett bra slut är jag lycklig. Men ännu har vi nog inte kommit så långt.
Här är ett utdrag av hennes förklaring till det jag tyckte var otrevligt och utan service;
Jag har aldrig varit otrevlig i mina mail till dig. Jag är rak och koncis men aldrig otrevlig. Att jag är rak och koncis har att göra med att jag har ont om tid och inte kan lägga hur mycket tid som helst på en massa omskrivelser i mail. Jag har inte varit otrevlig mot dig och heller ingen annan. Jag ställde raka enkla frågor om vad du skulle tycka om folk som drar sig ur auktioner. Ingen anklagelse.
och mitt svar på det är detta;
Du har rätt i att du aldrig varit direkt otrevlig. Jag antar att man helt enkelt är van vid ett annat bemötande från andra ställen, där de verkar ta mer tid på sig att svara på mail. Jag förstår att du har jätte mycket att göra så jag ska försöka tänka på detta nästa gång du svarar kort. Jag är helt enkelt inte van vid det.
satte mig vid symaskinen och tänkte få lite beställningar avklarade. Men det gick käpprent åt h-vete. Har tappat lusten helt. Hur får man tillbaka den?