Sytråden spinner vidare - lila tråd
Finns det ngt skojsigt ställe med REA på tyger nu?? Jag hinner inte sy så mycket just nu men jag är shoppingsugen
Finns det ngt skojsigt ställe med REA på tyger nu?? Jag hinner inte sy så mycket just nu men jag är shoppingsugen
Jag försöker beställa från S&S, men ALLT jag lägger i kundvagnen är slutsålt!!! Tror ni det är så eller har de ett tillfälligt fel på sidan??
Om jag vill göra en tröja med sprund i halsen som knäpps med en tryckknapp - hur ska jag då göra när jag vill bandkanta det??
Jag brukar sy ihop mudden till en ring och sen sy på, gör man likadant nu men låter mudden gå ner i själv sprundet? Blir det inte knepigt att få det snyggt längst ner i sprundet då?? Finns det ngn tutorial??
Har inte haft tid, lust eller ork att sy på ett bra tag nu och det ligger väl till grundför min HEMSKA mardröm jag hade inatt drömde någon gjort inbrott i syrummet och stulit alla maskiner, tyger, mönster, pyssel - ja allt i princip! Blev så orolig att jag var tvungen att gå ner och se efter men som tur var allt kvar
Måste uppdatera tygskåpet lite känner jag, undrar om jag kan få lov att åka till skroten under semestern - ensam!?
Och snart är det dags att få börja sy lite minikläder igen
Om jag vill ha ett KRAFTIGT tyg att sy väskor av, vad ska jag leta efter då???