Sytråden spinner vidare - lila tråd
Oh - så, nu har jag också lärt mig att ta bort bakgrunden! Hm, fast får lite hackiga kanter ibland - så får nog kolla lite tips å trix!
Oh - så, nu har jag också lärt mig att ta bort bakgrunden! Hm, fast får lite hackiga kanter ibland - så får nog kolla lite tips å trix!
Är det nån som har SoS katalog?! Tror jag slängt min =/ (slänger numera alla kataloger - eftersom "allt finns på nätet"...)
Jag ska - för en gångsskull!! - sy en klänning åt mig själv! Vi ska på 70 (35+35) års fest om en månad - å då ska killarna ha rosa å tjejerna blått. Så tänkte att jag ska sy lite då!! (haha - hittade dessutom en cerisa skjorta till maken på rean idag - för ynka 30kr - så desto mera pengar över till mig )
Men iaf! Vad tror ni om denna klänningen;
kom just på att de har ju katalogen på nätet Å japp, det var tydligen det mönstret!
VAD är slub-jersey?!?!?
www.stoffochstil.se/Katalog/Udsalg.aspx&articleid=27253
Skulle det funka till klänningen!? (blir ju lite billigare....sen så ska ju klänningen förhoppningsvis inte användas mera - då jag ska ner x antal kilon i vikt!!)
Hm, ska nog testa det iaf, klänningen blir då att kosta 150kr istället för 500kr... Den andra blir ju bra mycket snyggare - men tror ändå inte jag kan bära upp den snyggt med min pluffskropp för tillfället Så då passar nog "slubben" bättre....