Sytråden spinner vidare - lila tråd
Du vill ha fleecetröja till större storlekar? Jag har sytt fleecetröjan på framsidan på Ottobre 3/2005 men har då satt mudd nedtill, hals och ärm.
Jag funderar på om man kan bli lite piggare av lite nya tyger - jag har nästan 10 kg tyg från JNY som väntar på ICA
Det kan ju vara värt en värktablett för att kunna klippa till lite tyg Själv har jag en önskan att sy ihop de kläder jag har liggande (som jag pratat om tidigare) Men när kvällen närmar sig så vet jag att det är nästintill stört omöjligt för mig att orka ned i källaren. Kanske kan klippa till lite jag också
Höjden av trötthet när man inte orkar åka hämta tygerna från Jny Skall till jobbet imorgon och tar dem på hemvägen istället. Det är så spännande för jag har ju inte sett djungeltyg i velopour IRL. Både det och lite molnvelour blev det som är helt nya för mig. Det skall bli skoj!
Smart med duschringar, fast jag tror inte de från leksaksaffären är så farligt dyra heller. Om jag kommer ihåg rätt så kostade de ca 40-50 kr för 15 st ungefär.