Sytråden spinner vidare - lila tråd
Fick hem bokstavstyget och svamparna från Mjukatyger idag. Bokstäverna är helt helt helt sagolika, jag vill redan ha mer fast jag inte ens börjat klippa i mina två metrar
Fick hem bokstavstyget och svamparna från Mjukatyger idag. Bokstäverna är helt helt helt sagolika, jag vill redan ha mer fast jag inte ens börjat klippa i mina två metrar
Är det inte typiskt att barn ska bli sjuka precis i fel tidpunkt jämt? Denna helg är jag som sagt helt ensam och då går båda och får 39graders feber. Att ens testa sy känns inte värt!!
jag har hört att alla sömmar ska va utåt på premmiskläder, dom har så känslig hud
Tänkte bara tillägga att mina barn är uselt inplanerade. Den första är född Dec 07 och den andra Januari 09. Så även om det bara ör 13månader mellan är det 2 hela skolår :-/
Jag tycker om svamparna, precis som dom är.
Tycker inte att alla tyger måste ha stora tryck, ombyte förnöjer. har klippt ut bodys av min lilla meter jag köpt, tror det kommer bli fint!
Bokstäverna är däremot lite mindre än vad jag trodde, men jag är ändå kär i det tyget!
Jag tyckte Znoks oceantyg var superfint i turkos/röd. Det ska bli fina tröjor till mina små
däremot känner jag inget behov att köpa MTs julvelour