Sytråden spinner vidare - lila tråd
Jag ska också på mässan i morgon och ska kolla på symaskin (har ju inte så många...)
Jag ska också på mässan i morgon och ska kolla på symaskin (har ju inte så många...)
Nu är jag färdigmålad! Eller inte jag men vardagsrummet! Har tom lagt på mattor och hängt upp nya gardiner. En liten tripp till ikea nästa vecka och en leverans på posten sen är det klart.
Nu har jag inte rört maskinerna på säkert en vecka, jag är taggad!
Är det ngn som vill lämna en utvärdering på JNY's stjärnvelour?
Verkar som sos råkat få en dålig batch med mudd vilket såklart kan hända när man har en sån omsättning som de har. Kör en reklamation ni som är missnöjda tycker jag, självklart är de måna om sina kunder och vill ha nöjda sådana.
Har också massor av deras polarfleece och den är toppen i kvalla! ALL fleece i stort sätt blir förändrat i tvätt men denna trådar inte ihop sig på ytan så som en sämre fleece kan göra.
Irriterande!!
Har nästan alla barn hemma idag för de är lite hängiga, snoriga och hostiga hela bunten inkl jag själv så vi stretade inte ut i den isande kylan imorse
Tänkte passa på att smygpynta lite inför advent om barnen höll sig lugna eller sy om jag har tur - upptäcker att strykjärnet har farit i golvet och är helt paj så jag kan varken stryka julgardinerna, dukarna eller något av de vävda tygerna jag tänkt sy i
Hoppas maken förbarmar sig över mig i em och köper ett nytt för att vänta till julafton på ett strykjärn vägrar jag - INTE årets julklapp i detta hus