m o e skrev 2010-06-16 08:49:35 följande:
Jag visste inte att man inte fick länka till sin egen blogg (har ingen vinstförsäljning eller företag eller så), men hur som helst blev jag avstängd i ett dygn av FL så jag kunde sitta i skamvrån och tänka över vad jag hade gjort.
Hur visar man upp sina sydda saker? I galleriet?
Hur som helst river vi ut hela vårt kök idag (har lyckats sälja det på Blocket, 40 år gammalt...) och vi står inför några veckors utmaning vad det gäller matlagning, tidspress och allmänt rörigt boende. Dessutom har vi ett provisoriskt kök i vår lilla tvättstuga och igår fick jag ett lass tyger från JNY. Hur gör man när syabstinensen kommer och det bara inte går ihop med resten av livet?
man får länka om man inte säljer (vinst eller inte) och det får itne heller stå någonstans i bloggen att det går att beställa sydda saker.
Ibland blir man avstängd lite snabbt men med lite överklagan har det hittills ordnat sig för mej.
Det är en vettig regel att inte få göra reklam. Det enda som är tillåtet på fmailjeliv är att länka i sin presentation. Där får man vara hur kommersiell som helst.