-
jättesnällt att du tog dig tid, men det är själva plattan man sätter i maskinen, den vinklade som jag ville ha måtten på.diggling skrev 2010-12-01 13:31:18 följande:Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri. Hoppas du ser och förstår
-
imorse såg vi på bollibompa på barnkanalen o vad hade hon på sig om inte en klänning i jofotex landskapstyg! skitsnyggt
-
Har MGtyger börjat sälja jny design husvagnar? finns iaf på deras sida nu!
-
knastroll, håller helt med, sitter o skall lägga en beställning o tycker det är trist, jag behöver liksom typ 1.10 m av tyger om jag skall få ut tex byxor i de strl jag behöver till barnen.
-
någon som vet vilken mudd som matchar MT jeanscollage tyg?
-
Är det någon här som vill beställt från MT o vill gå ihop med beställning. jag behöver liksom inte hela metrar av tygerna o klarar mig gott på halvmetrar, men det går ju inte att beställa!
-
koocacoo o knastroll, inboxa de tyger ni är intresserade utav från MT. jag vill beställa bla retroringar o collagejanstyget.
Jag kan vara samordnare!
Någon mer som vill haka på så är det ok! -
är inne på jofotex o skall beställa, men hittar ingen enfärgad singeljersey! Har dom inte det?
-
länken funkar inteFiffa5 skrev 2010-12-30 17:34:00 följande:Under ekologiskt finns väl en del?
butik.jofotex.se/list_varugrupp.asp?t=Ekologi... -
fridaS funderar på om jag kanske kunde fått beställa den där kantbandsmojängen med dig då ?