Sytråden spinner vidare - lila tråd
Har precis beställt labels vid WWL, spännande!
Hur lång leveranstid brukar det vara?
Har precis beställt labels vid WWL, spännande!
Hur lång leveranstid brukar det vara?
Helt OT men måste få dela med mig lite av min knasige snart 3åring.
"Min rumpa luktar illa. Jag vill inte vara med honom!"
Det är rätt tyg ni länkat till, det fanns bild på det i Mässprogrammet som jag fick skickat till mig för någon dag sedan
Personligen gillar jag inte trycket, det är för barnsligt för min smak - passar nog bäst till bebisar precis som Farmer...
Igår fick jag hem massor av fina djurtryck som jag ska trycka på mössorna jag syr. Ossian blev helt lyrisk och sa att han minsann ville ha en lejonmössa, jag sa bestämt nej "Du har redan alldeles för många mössor. Det räcker nu".
Men så när jag stod där och strök på mönstrerna så blev den ena lejonmössan inte perfekt och därför inte "säljbar". Så ja, i morse när han vaknade fick han sin lejonmössa och ingen vart gladare än den ungen!
tur att det var just lejonmössan som blev dålig... Ger ni också era "måndagsexemplar" till era barn? Eller vad gör ni med kläder som inte blev perfekta?
Knastroll, Jag kör på stryka-på-tryck (alltså inte panduro). Jag orolig i början att dom inte skulle hålla i tvätt men har testat dom väl innan jag började sälja och följer man bara tvättrådet så håller dom sig fina.
Visst skulle man få 1 meter tyg från JNY i utbyte mot en biobiljett av filmen: Det finns inga känslor i rymden?
Jag var och såg den igår, riktigt bra film!