Sytråden spinner vidare - lila tråd
Jag ska sy en mössa i interlock, storlek bebis, typ 0-6 månader någonting. Är det ngn som skulle kunna ge mig mått omkrets och höjd så jag kan knåpa ihop en utan att riskera att den inte kommer få rätt storlek?
Jag ska sy en mössa i interlock, storlek bebis, typ 0-6 månader någonting. Är det ngn som skulle kunna ge mig mått omkrets och höjd så jag kan knåpa ihop en utan att riskera att den inte kommer få rätt storlek?
Jag har precis uppdaterat en blogg någonstans med vintermössor och halsdukar i vågade ränder till mina barn. Ihop med deras nya klarröda name it overaller kan jag faktiskt inte låta bli att längta liiite till vintern.
Nu har jag fått svar på mailet till ottobre, tidningen skickades till mig den 14 oktober, alltså i torsdags. Tisdag idag och än har den inte kommit. Tar det sån tid från Finland?
Jag har en fråga angående Lable beställningar. Om man vill ha sin logga på en vikt lapp, med samma logga fram och bak, ska man rita upp den sådan då eller räcker det med att man skickar själva ritningen på loggan och säger att den ska vara dubbelvikt och finnas på båda sidorna, så ordnar dom det? Jag såg även på Kanotilia (heter hon så kanske) blogg, där hade hon lagt upp bilder där både mått och vikningslinjer osv fanns på bilden, ska jag rita ut dom på min ritning eller är det dom som gör det och mailar tillbaka?
När jag anger måtten till dom, ska jag räkna in sömsmånen då?
http://4.bp.blogspot.com/_xx5Jj9MVkqw/TI4qhuKhc1I/AAAAAAAABWM/EAZp_jSVH0U/s1600/WWL.jpg