Sytråden spinner vidare - lila tråd
Jag har 2 roliga "happenings" i slutet på maj som jag har en del att sy till och tusen idéer i huvdet, men jag kommer liksom inte till skott.
Jag har 2 roliga "happenings" i slutet på maj som jag har en del att sy till och tusen idéer i huvdet, men jag kommer liksom inte till skott.
När ni ändå pratar "speciallappar" så passar jag på att fråga hur Etsy-shoppen med speciallappar fungerar. Har aldrig handlat vare sig på etsy eller ebay tidigare. Måste man lägga i köpet i varukorgen, handla och betala innan man påbörjar arbetet med att skicka korrektur på lappar. Är det någon som kan utläsa vad lapparna kostar?
Önskar ja var mer framåt och kunnig på sådana här affärer, men å andra sidan så kanske det är bra för plånboken
Det blev några meter till och jag har lite fundering på att ha med lite produkter i stretchfrottén vid Mors dag som jag skrivit om inne hos mig Är inte så förtjust i velour under sommaren då jag tycker det är lite varmt.
Men visst jag funderade faktiskt på att invänta de övriga tygerna genom ett meddelande, men lockelsen över att få hem tygerna snabbt blev för stor
Och jag som skall besöka Andersson & Hjalmarsson innan Pingsthelgen. Undrar vad plånboken säger då