Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

Bugaboo-tråd nr 21

Var köper ni era??

Som beställer utomlands??

Det fanns en sida från nederländerna hasr jag för mig...

• RobzMarley

I den gamla bildtråden finns en vagn där någon sytt en egen suflett med New york motiv. Tänkte kolla om någon vet var man kan få tag i det tyget.. :)

• RobzMarley

tänkte köpa en cam. Men hade en bee innan. och älskade den. gillar att den fälls upp i en del så att säga, lättheten med mera..

MEN!

Är babynestet fleece??? Ska ha i juni och det hade känts lite varmt. Hade min bee från förra barnet var 3 mån. 

Men vill ha liggdelen nu.. Tänkte det är lagom att byta då på höst/vintern.

Men ja, been är ju mkt lättare än camen.,.

Vad säger ni???

• RobzMarley
    Någon som haft Cocoon??

Är den fleecad på insidan? bebis kommer ju i juli.. Så fleece känns ju lite väl..

Men föredrar been sen framför cam om man ser till sittdelen,.,

VAD säger ni???

• RobzMarley
    Fröken Småland skrev 2012-01-07 20:24:54 följande:
    Robz: inte många som har haft det. Tror den är fleecefodrad men det är ju liggdelstyget också så det går ju på ett ut. Jag skulle lägga barnet på en liten bomullsfilt eller nåt i cocoonen.
    ja, det är ju det..

blir nog en cam... som kanske bytes ut mot bee efter ett tag hihi..
    Lindadjo skrev 2012-01-07 20:28:48 följande:
    Jag har ett bee+ och valde att inte köpa cocoon då jag tyckte den såg så liten ut. Då var plutten ändå bara 3 månader när jag köpte vagnen. Tycker det är precis lika mysigt med en åkpåse, och den funkar betydligt längre.
     ja hade själv bee t min yngste son from han var 3 mån. men det var mars och han satt bra i åkpåse.. cocoon känns varm i sommar. sen vill jag inte spänna fast bebisen eg när den är så liten..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21