Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Tycker du att jag är en ung mamma?

Ja du är en ung mamma. Kvinnor kan ju få barn tills de är 50 i vissa fall så får man barn i din ålder är man definitivt ung.

Och sen när räknar man med halvår efter att man fyllde 18??

• enlitenbitkaka
    Miraklet09 skrev 2010-03-05 16:28:53 följande:
    =) tack för du delar med dig, men menar du den befattningen att dem  fått sitt första barn eller flergångsmammor med?
    Haha nej första barnet tänkte jag på här 21 är idagens samhälle tidigt för att få sitt första barn. Medelåldern ligger ju på 28.9 år :)
  • enlitenbitkaka
    Miraklet09 skrev 2010-03-05 16:37:22 följande:
    Jo tack fick ofta höra på mvc om jag var mogen för barn jag pluggade färdigt till sommaren och hann koppla av tills hon föddes men fick oftast kritik när sommar bm kom och kritiken haglade över att bara min man har jobb, men vi har valt ha det så, jag satsade på utbildningen för att kunna plugga vidare om ja ville och tillslut få ett bra jobb i framtiden.. men de förstog dem inte..
    Man ska alltid strunta i vad andra tycker och tänker :) Många är så inne i sin egen värld att de inte kan se att andra gör annorlunda. Du är enligt mig en ung mamma, men att du är en ung mamma säger ju ingenting om HUR du är som mamma. Det finns 45åringar som inte är redo för barn :)
Svar på tråden Tycker du att jag är en ung mamma?