Inlägg från: Flygfotogen |Visa alla inlägg
  • Flygfotogen

Nepp. Jag har inget behov av att kalla dig för öknamn eller proklamera att du är dum. Dina citat kan du fortsätta att rabbla för det är en förjävla bra rulle de kommer från.

• Flygfotogen

Varför hotar du mig till livet så fint och symboliskt? Är det nåt fel på dig på riktigt?

• Flygfotogen

Lite uppfostran brukar hjälpa lång väg. Låt dem inte klättra på TV'n, låt dem inte hänga i sladdar och leka Tarzan i gardinerna och föregå själv med gott exempel och rita inte på tapeterna.

• Flygfotogen

Det beror ju lite på om ni väljer att fostra vilddjur eller mer fogliga individer. Det ni är mest rädda om bör kanske täckas över med skydd eller flytta till säkrare platser under den mest kritiska perioden.

• Flygfotogen
    MalloryKnox skrev 2010-03-04 19:52:14 följande:
    Och Marsch har som vanligt hemskt goda råd att komma med när det gäller barnuppfostran:) Hon har ju inga egna barn!
    Och?
  • Flygfotogen

När MalloryKnox inte vill skjuta mig så har hon även en tråd för "moralkärringar". Där har hon bestämt att jag är en sådan och att hon får hacka fritt på mig nu.

Huruvida jag har barn eller inte idag, Mallory, har du inte med att göra och det vet du inget om. Jag utgår från mitt yrke som förskollärare just nu och min arbetsplats ser inte ut som en krigszon, således måste jag göra något rätt vad gäller barn och demolering. För övrigt kan du trycka upp något.

• Flygfotogen

Nah, det är bara fritt fram att kasta personliga påhopp på mig. Jag är uppenbarligen helt värdelös som människa i Mallorys ögon.

• Flygfotogen
    lokisse skrev 2010-03-05 17:05:24 följande:
    gudarsskymning. du menar att hon hoppar runt i alla möjliga tradar och skriker om saker du kanske skrivigt i andra tradar bara för att och ber dig lägga ner. kallar man det inte typ forums stalking??
    Ganska exakt precis så, ja. Jag trodde att hon skojade igår men så var visst inte fallet.
  • Flygfotogen

Ja man kan ju definitivt tycka att det borde finnas roligare hobbies att ägna sig åt? {#lang_emotions_undecided} Nej om jag skulle ta mina overksamma äggstockar och fixa mig en moralkaka kanske... Det är ju trots allt fredag.

• Flygfotogen
    lokisse skrev 2010-03-05 17:13:19 följande:
    annars kan du prova en moderkaka jag har hört att dom är dom bästa kakorna... det är nog där som hella visdomen sitter som ett lyckokex man öpnar moderkakan och hittar en lapp där det star "du är nu mamma du kan skita i alla som inte är det för dom är inte värdiga"
    Ingår såna som tror att barn är något slags förstadie till människor där också? Att man måste ha klämt ut några egna för att öht förstå sig på den kategorin medmänniskor?
  • Flygfotogen
    Elis är min kärlek skrev 2010-03-07 11:13:39 följande:
    Ja men exakt.. det är ju det som är så himla förtappat med människor som strävar efter pengar, saker, "förmögenhet".. hur förmögen är man om man har en massa pengar och samtidigt har en obotlig hjärntumör tex?? Inte så jätte förmögen va?!! Jag är helt otroligt förmögen själv, jag är frisk och det är mina nära och kära också. Det borde väl vara det viktigaste?!
    Fast även någon med en obotlig tumör kan känna sig förmögen.
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till