Inlägg från: Flygfotogen |Visa alla inlägg
  • Flygfotogen

Här håller vi rika föräldrar till

Volvo går alltid först i min bok.

• Flygfotogen
    tankgirl24 skrev 2010-03-03 15:29:23 följande:
    OBS! Denna tråd är flyttad ut ur KR så om ni skriver nya inlägg här är ni inte längre anonyma.
    Varför är den flyttad?
  • Flygfotogen
    viseversa skrev 2010-03-03 18:28:01 följande:
    VAD är vitsen med denna tråd? Att göra narr av den andra tråden med fattiga föräldrar eller?
    Kanske. Eller så är det bara en tråd för föräldrar som har det gott ställt och som inte får vara med i tråden för fattiga föräldrar.
  • Flygfotogen

viseversa - Det är det väl inte alls. I synnerhet inte per automatik. Det är inte fult att ha pengar och det är inte fult att inte ha pengar. Vi kommer alla från olika ekonomiska situationer.

• Flygfotogen
    Enna skrev 2010-03-03 18:56:12 följande:
    Ursäkta men när jag läste TS så lät det som en skämt-tråd, lite ironiskt sådär
    Det är väl fullt möjligt att det är så men man kan ju utgå från det lika mycket som att man kan utgå från att tråden om fattiga är det.
  • Flygfotogen
    Enna skrev 2010-03-03 19:07:34 följande:
    Hur tänker du då? Tråden om fattigdom har en ganska innehållsrik ts med beskrivningar som många tolkar som en upplevd verklighet. Men det är klart, rika personers funderingar kanske inte är så mycket mer omfattande än en rad om vilken bil man önskar äga
    Hur jag tänker? Jag tänker att alla förtjänar sin plats i tillvaron och att man ibland får vänta och se hur saker och ting utvecklas.
  • Flygfotogen
    Eisa skrev 2010-03-03 19:36:43 följande:
    Jo jag har sett det, t.ex på Michael Jackson. Ensamhet och depression och tidig död.
    Var ni tighta, du och Michael?
  • Flygfotogen
    Eisa skrev 2010-03-03 19:44:51 följande:
    In my dreams *fortfarande kär trots hans death*
    Äsch, han lever.
  • Flygfotogen
    livet leker skrev 2010-03-04 11:47:33 följande:
    hahaha roligt :)))
    Det finns saker som är roligare. Tro mig.
  • Flygfotogen
    hotmamma skrev 2010-03-04 17:14:07 följande:
    definera vad rik står för!!! Att efter man betalat räkn, hus och allt kunna handla utan att det svider i plånboken????    bara undrar då jag inte riktigt vet om jag platsar här inne...
    Varför måste någon definiera det? Ingen behöver väl definiera sin inklassning i fattigträsket? Din egen åsikt om din egen tillvaro räcker.
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till