Retrovagnstråden 19
okej, ja för d är längden som avgör för mig, dottern är rätt kort med så hon behöver inte så mkt, hon får ju fortfarande plats i liggdel.. hehe..
okej, ja för d är längden som avgör för mig, dottern är rätt kort med så hon behöver inte så mkt, hon får ju fortfarande plats i liggdel.. hehe..
okej, ja nu när du säger de så såg ja den på din hemsida förr..
kikat lite efter nån liknande sittvagn som jag hade när ja va liten, född 85, den var i ljusrosa tyg, kromat chassi, vet inte om den var vändbar eller inte.. nån som har en aning?? fanns i ljusblå med.. tror den var begagnad när mamma köpte den..
igår var ja och dottern iväg till västerås och köpte en sittvagn, en emmaljunga, svart chassi,vit skai.. tänkte byta innertyget då de är solblekt och inge fint.. sen behöver den lite omvårdnad för övrigt med.. men den va billig så.. väldigt skumma suflettspännen.. ska ta kort sen och visa, men måste ladda batterierna till kameran först.. nån som har tips hur man sätter dit nytt tyg i suflett smidigast,ska ha de gamla kvar under tänkte ja..
ja, jag fundera på om ja skulle sy ihop dom olika delarna på maskinen, sen handsy fast runtom lixom.. sittytan är i samma tyg, men de fundera ja på om ja lämnar som d är, och bara syr en dyna, för den var hård som bara den, så dyna ska ja ha iaf.. vad tror ni om de?? köpte tyg idag iaf, men d fanns inte mkt kvar så ja hoppas d räcker.. svart med vita små prickar..
okej, då är ja nog inne på rätt spår, ska bara få tid och sätta mig och börja, har iaf tagit lös sufletten... har svårt att ta mig tid med nått ja vill, blir oftast att jag leker med dottern medans hennes pappa får åka till garaget..
igår kom de hit en till liten sittvagn,från pergotezzie, så fin så, ska ta mig i kragen och knäppa kort med...
vart köper man de? min nyaste sittvagn i galon? är trasig på hörnet av sufletten, så ställningen är framme lite.. och på väg på ett annat ställe, och ja använder den så d kommer ju bli värre..
attans, min vagn är ju beige utvändigt och brun inuti..
irreterande, man har ju förståelse att folk kan ta fel, men då ändrar man när man blir upplyst... men men finns ju många som vill tjäna pengar på folk..