jagäraf skrev 2010-05-13 16:34:01 följande:
Ang storleksskillnad mellan en Viking och en Gondol sittvagn så är den himmelsvid. Vikingen är väl som Comforten och Gondolen, om den är i storlek med Princessen om jag förstått saken rätt, är bland de största vagnar jag kommit i kontakt med.
okej, nån runt gävle som har en som ja kan få titta och kläma på?
Mirla skrev 2010-05-13 17:46:36 följande:
Man kan ju sprutmåla cyklar så att det blir riktigt bra. Så jag tror definitivt på sprayfärg i så fall. Kanske att man kan göra det hos nån billackerare t.o.m. Det är ju möjligt att dom kan göra det billigt om dom har nån färg över efter att dom gjort ett jobb.
ja, fast killen kan nog göra de han med, efter ha sprutat en hel impala 65a så.. iofs i delar, men iaf.. den vart bättre än många andras bilar som dom betalat 15000 för lacken på..
spuff skrev 2010-05-13 19:49:28 följande:
Vikingen är bara 35 cm bred där man fäster ligg/sittdelen. En av de minsta vagnar jag sett. Hinner knappt skriva eller läsa nåt nuförtiden...måste springa iväg. Ha det gott i helgen allihop!
okej, så den är riktigt smal alltså, men längden då? bredden är ja iofs nöjd med, hon kan vända sig som hon vill när hon sover..