Retrovagnstråden 19
Så här ser containerfyndet ut. En Brio Sporty har jag kommit fram till men från vilket år? Misery, vet du? Eller någon annan?
BW, ursäkta om jag är lite korkad men den där nya gruppen du startade härom dagen här på fb, vad ska vi s a s ha den till? Ska vi fortsätta skriva här eller succesivt gå över till den?
Jag vill också ha den rosa! Och inte skulle jag säga nej till en dotter heller. De jag har är aaaaningen för stora för vagnen. Går förresten bra med kille också, jag brukade klä mina gossar i rosa så ofta jag kunde
Jag tycker ärligt att tvillingvagnarna ovan ser ganska läskiga ut men annars har danskarna en väldigt bra syn på barnvagnar. Stora, härliga, lättrullade och jag hoppas att de aldrig hakar på trenden med fåniga små kontorsstolar så som svenskarna gjort
Ser mer ut som en Mothercare än en Silver Cross Balmoral: http://www.blocket.se/goteborg/Engelsk_lyxbarnvagn_32120131.htm?ca=11&w=3
Titta på kanal 2 ikväll kl 18.50, programmet Samlaren handlar då om Eva från Uppsala och hennes gamla vagnar