Retrovagnstråden 19
Mirla: Jo det går säkert att laga min vagn, men nu åker dottern mest sulky, eller ja en Emmaljunga Kim.
Just det, jag gav 200 för min comfort. De brukar ligga ute för runt 500-lappen, men gillar man en vagn mycket tycker jag inte 1000 är farligt. Jag köpte min rosa Kimi för 900 (de brukar vara billigare), sörjer den så! Vet inte varför jag fick för mig att sälja den
Nu är jag löjlig. Säljaren av den svarta Brio Promenaden skulle ringa mig när han åkte från jobbet 16.30. Självklart tror jag att affären har skitit sig...men om allt går som det ska har jag den strax.
Tack för tummarna!
Och nu kommer ni tycka att jag är riktigt dum, men jag köpte inte vagnen! Han kom precis hit och den var jättesöt, klädseln i fint skick men chassit...
Det var ganska mycket rost, plasten på handtaget var borta, istället var det svartmålat. Däcken var hårda och hjulen "vinglade" (tappar ord). Alltså jag borde ha köpt den och letat nytt chassi, men det finns inte tid, plats och ekonomi. Men skit alltså, jag har verkligen lärt mig att "jättefint skick" kan betyda vadsomhelst.
Han sa att en tjej som håller på med ett barnvagnsmuseum hade ringt honom 6.30 i morse??
UpsyDaisy: Vilket snygging din vagn är, fina färger!