Bambusa skrev 2010-09-23 21:36:20 följande:
men vilket pucko.. hoppas ni hittar nå bättre ställe som kan fixa de riktigt.. ja dom känns inte mogna att sitta frammåt när dom är så små, min som är 21mån vill inte sitta frammåt än hon, går bra en stund,iaf om en av oss går bredvid henne ist för bredvid den som drar.. men ja vill se henne så d är bara extravagn hos mormor och en som ligger i bilen.. men ska hon sova får ja ha vagnen stilla och stå framför henne, eller gunga den lite.. haha..
Ja, extremt puckad. Jag skulle hänvisa till honom så jag slapp betala fullt pris på det andra stället men det spelar ju ingen roll ifall hålen är förstörda eller chassit blivit snett eller nåt. Jag är så j*la förbannad!
Håll tummarna för att det går att ordna!
Harriet har inget emot att sitta framåt och jag hänger för en filt så hon får lugn och ro att sova men jag vill som sagt ha koll på henne. Hennes storebror började åka framåtvänt när han var ca 15 månader. Jag tyckte det var tidigt men han skrek och försökte ta sig ur vagnen annars. Fast han har lite annat temperament än syrran sin.