Retrovagnstråden 19
Letade bland mina favoriter och hittade tjejen som köpt en likadan/liknande vagn i Frankrike, Hatter hette hon då men aliaset finns inte längre kvar.
Letade bland mina favoriter och hittade tjejen som köpt en likadan/liknande vagn i Frankrike, Hatter hette hon då men aliaset finns inte längre kvar.
Åkte på veteranbilsmarknad igår med förhoppningen om att få syn på massa retrovagnar och dockisar men den här gången var det rätt skralt på den fronten. Det fanns en vagn till salu, en gammelrosa brio för 700Kr. Modellen kommer jag inte ihåg vad den heter men den ser ut som Noblessen men rynket sitter längst ner vid kanten istället för mitt på liggkorgen. Den fick i alla fall snällt stå kvar.
Fick i alla fall syn på en fin retrovagn men den var ju inte till salu men det var kul att träffa N21 Man blir rätt lätt igenkänd med sina vagnar
Haha, jag knep vindskyddet på tradera så nu blir tvillingvagnen på längden komplett
Pergotezzie: Vagnen var riktigt maffig och läcker Min arbetskamrat har mycket svårt att förstå sig på min hobby så det är kul att hon får se att jag inte är ensam
Both: Vill du bli av med någon av blommorna så är det bara att hojta till