Inlägg från: Kressie |Visa alla inlägg
  • Kressie

Retrovagnstråden 19

Boothwalker skrev 2010-09-06 14:33:44 följande:
    Med fårskinn?
    Japp, försökte skriva om men då krånglade datorn =/, ja jättemjuka täta fina skinn, helt underbara!!
  • Kressie

Tjejer, tror ni att man kan få något för en sitt och liggdel från brio tidigt 70-tal i fint skick men utan chassi..?

• Kressie

Här är den.. nu börjar jag nästan ångra mig, den är ju ändå fin Obestämd

Finns även tillhörande "lock"/ fotsack till liggdelen också.

Vad tror ni man kan få för dessa??
  • Kressie

Ja, tanken är att jag ska behålla chassit till en annan liggdel som jag ska använda, kan även tänka mig att behålla den blå liggdelen men färgen på sittdelen är verkligen inte "jag", kan ju spara alla delar och ev sälja som ett paket senare. Ja vi får se =) Om någon av er är intresserad så inboxa mig.

• Kressie
    AlexandraK skrev 2010-09-18 18:23:50 följande:
    Nu kanske jag dumförklarar någon. Men hur kan två personer sitta och bjuda över varandra på en auktion på det viset?!?! Jag bjuder i sista sekund eller så pass sent jag kan.
    Fast det är dem man vill ha när man själv säljer... Men själv lägger jag också bud i sista sec =)
  • Kressie

Idag eller rättare sagt för 10minuter sedan bestämde jag mig för att slakta min brio sittdel och försöka klä om den... är det helt vansinnigt eller? Den är ju i fint skick men jag gillar inte färgen.

• Kressie
    Angel13 skrev 2010-09-22 19:16:20 följande:
    jag har slaktat min brio från -87 :) fast den var i gräsligt skick och nu väntar den på nytt tyg, min motivation tog slut när jag insåg att jag måste sy för hand :) byter bara innertyget , hade kanske varit lättare med en total renovering.
    Ja det känns ju mer legitimt att göra det om den är sliten... hmmm men det vore ju jättekul om det blev bra. Sugen på ärtgrön manchester =)
Svar på tråden Retrovagnstråden 19