Inlägg från: Kressie |Visa alla inlägg
  • Kressie
    jagäraf skrev 2010-08-10 14:53:33 följande:
    Grattis till en jättesnygg vagn!
    Tack. snälla du, känns så kul att hitta en som kan ersätta min orangea kärlek som blev stulen för en månad sedan =)
  • Kressie
    jagäraf skrev 2010-08-10 15:49:25 följande:
    Visst blev vagnen stulen tillsammans med er bil? Har inte heller bilen hittats?
    Jo bilen har hittats, men inget av våra grjejer va kvar, båda vagnanarn och alla tre bilbarnstolarna var utbytta mot en massa annat stöldgods så som kofot, silvertejp, motorsåg, borrmaskin etc så våra grejer har nog fått nya ägare eller dumpats någonstans :´(  Hur visste du att den var hittad? *Nyfiken*
  • Kressie
    Plly skrev 2010-08-10 17:34:08 följande:
    Usch vad tråkigt! Man kan ju alltid hoppas på att någon hittar vagn/arna nånstans och lämnar in till polisen...ge inte upp hoppet!
    Vet ni vart bilen hittats så kanske man kan luska vart dom dumpat vagnarna eller liknande...
    Bilen hittades i Strängnäs så de borde finnas i Sörmlandsområdet. Hoppas även få reda på var tjyven hör hemma för de tog honom på bar gärning i bilen =) Fast han blånekar och påstår att han fårr låna bilen av en kompis såklart =/
  • Kressie

Hej tjejer (och killar om det finns nån här)
    Vad kostar nytt vitt gummi till briodäck årsmodell tidigt 70-tal och vart får man tag på det??
    Hanna

• Kressie
    Teskedsmamman skrev 2010-08-25 17:59:04 följande:

Den här, EL från -68
    Underbar!! Vill också ha!!
    Plly skrev 2010-08-25 18:19:53 följande:
    Kressie skrev 2010-08-25 16:09:10 följande:
    Hej tjejer (och killar om det finns nån här)
    Vad kostar nytt vitt gummi till briodäck årsmodell tidigt 70-tal och vart får man tag på det??
    Hanna
    Jag försöker oxå att hitta till min brio (fast tidigt 80-tal) och är på min kompis som jobbar på Babyland, men dom måste i sin tur ringa återförsäljare för att få reda på vad det kostar. Antagligen köper man då hela hjul och inte bara gummit...jag SKA ta itu med det och kolla upp...
    Om du gör det får du gärna berätta för mig vad det kostar =)
  • Kressie

Jättefin vagn!!! Vilket kap, GRATTIS!!

• Kressie
    Boothwalker skrev 2010-09-06 14:12:34 följande:
    Aldrig hittat nån med äkta fårskinn. Men en hel del andra...
    Har hittat 2st jättefina i blå manchester har inte betalat mer än en 100-lapp för dem, supernöjd!!
Svar på tråden Retrovagnstråden 19