Retrovagnstråden 19
Alexandra2: Minns dig också Grattis till nr 2 och mycket bra val av vagn tycker jag Mina har glidit runt i en brun Emmaljunga med gul insida men ska snart byta till sittdel i samma färgkombinatiion som din liggdel.
Alexandra2: Minns dig också Grattis till nr 2 och mycket bra val av vagn tycker jag Mina har glidit runt i en brun Emmaljunga med gul insida men ska snart byta till sittdel i samma färgkombinatiion som din liggdel.
Den är ju jättefin (och nära). Hade jag bara haft en bebis hade jag varit intresserad. Museumföremål låter smart, den lär ju vara rätt ovanlig här i Sverige i alla fall.
Jenpuh: Så fina
Här firade vi ettårskalas i fredags, tiden går i raketfart
Alexxia: imponerande
Måste ju kika in för att se hur det går för Veladis och bebis, blir det en 2012 istället eller har du bebis hos dig nu? Är ju nyfiken
När jag ändå är här inne kan jag ju passa på att önska er alla ett gott nytt år!
Haha, va kul Stort grattis till lilla Lovis. Jag har allt haft lite koll och tyckte att det borde börja bli dags nu.
Mina 13 månaders åker fortfarande i liggvagn, oftast sittandes
She and him: dom flesta retrosittvagnarna är smidigare och mindre än emmaljunga classic. Emmaljunga el brio från slutet av 70 till början av 80 talet brukar i alla fall va det.
Och nu fick jag upp bilden också, underbar!
tog tyvärr ingen fran sidan men kan göra det nan dag och slänga in.