Anneliesofia: Med separat sittdeln så blir sitthöjden lite högre än med en ren sittvagn men inte fullt så hög som tex den gula sittvagnen. Ska fundera lite på pris då jag hade tänkt sälja den som en duo. Kan hända att jag lyckas släpa ut den ut garaget och ta bättre bilder men då måste det vara fint väder.
Norr om Uppsala. Vi har haft fint vi med men idag har det regnat och prognosen för helgen har inte varit så god men nu tror jag att den ´var lite bättre.
Ah. Hoppas ni får det fint. Och skulle du hitta de där pinnarna skulle det inte göra nåt =)
projekt gatage ska påbörjas nu i vår men vi har inte börjat ännu. Går inte att gå in och leta efer dom för dom kan ligga precis var som helt. Vi har fortfarande ouppackade flyttkartonger
Jag mailade Odder i Danmark igår kväll och fick svar idag. Min nyaste vagn är en "Sølvpil” och den är från ca 1970. Så skoj att få svar på sina frågor och dessutom så snabbt. Och på en lördag!
Boothwalker, du kanske kan posta selen till mig? Jag inboxar min adress. Måste fråga om ni tycker den blå Brion i mitt galleri är värd 1500? Håller på att förhandla med säljaren.