Inlägg från: Kressie |Visa alla inlägg
  • Kressie

Retrovagnstråden 19

Orkar du kolla en gång till?

• Kressie
    anneliesofia skrev 2010-04-15 19:26:05 följande:
    Frågan är nu om jag tycker det är finast med röd eller blå. Har din också nåt mönstrat tyg innuti? Den här hade små vita löv i.
    Jag tycker nog att rött är finast men den blå va ju också fin, tycker att 1000kr låter ganska rimligt för den.
  • Kressie
    anneliesofia skrev 2010-04-15 19:28:13 följande:
    Åh, den är jättefin! Hur mycket fick du ge för den och vart hittade du den? Är den i fint skick?
    Den är i jättefint skick, 1500kr för både sitt- och liggdel (ett superkap) jag är såååå nöjd! Hittade den på blocket och hade turen att vara först =)
  • Kressie

Snälla hjälp mig hitta min vagn!! Under natten blev våran bil stulen och i den låg min älskade Brio från 1972 :´(
    Jag vet att många av er kollar annonser och säljsiter så jag ber er av hela mitt hjärta att hjälpa mig att hålla ögon och öron öppna.
    Tack på förhand.

aningens utdragen bild men...
  • Kressie

Hej igen alla retro-fantaster!
    Jag undrar om någon av er har ett briochassi från tidigt 70-tal till salu.
    Min vagn blev ju som jag tidigare skrev stulen men jag har liggdelen kvar och en liten putt på G i magen =) det skulle vara så kul att få använda liggdelen till lill*n.
    Tack på förhand Hanna

• Kressie
    jagäraf skrev 2010-08-04 22:36:24 följande:
    Dyr men oj så fin! Speciellt sittdelen. www.blocket.se/vasternorrland/Emmaljunga_barn...
    Är lite sugen på att köpa denna vagn, det känns som om denna kan ersätta min älskade orangea Brio, därför undrar jag nu har brukar galonklädslar vara efter 30år? Är de torra och spröda?
    /Hanna
  • Kressie
    jagäraf skrev 2010-08-06 22:23:44 följande:
    Menar du den här vagnen, Alexxia?
    Fantastiskt snygg vagn!  Riktigt avundsjuk!!!
Svar på tråden Retrovagnstråden 19