Retrovagnstråden 19
okej, då får vi se om de blir bättre av att byta fjädrarna då.. vill ju använda den, är ju bara 173...
okej, då får vi se om de blir bättre av att byta fjädrarna då.. vill ju använda den, är ju bara 173...
den röda åkpåsen är identisk med den ja köpte på myrorna förra månaden för 50kr dock inte provad eftersom värmen kom samtidigt..
jo de går i min med, men hon ville sitta själv, och d tyckte jag vart vingligt på guppiga vägar, då rasade hon ju ner i brädan och i sidorna,fast med sele då... men hon åkte den i 9mån iaf.. mer än vad som går i många nya vagnar..
men hon älskar sittvagnen, sover middag i den nästan varje dag.. liggdelen däremot funderar ja på att sälja för ja inte har plats..
jag letade ett tag innan ja hitta den här, tyckte frakten var å dyr på tradera.. har en hemsydd tunn i ett 70tals inspirerat mönstrat fleece, och brun lurvfleece innuti, så mysig vår/höst åkpåse.. passar bra till min bruna sittdel med!
nån som är bra på hjul?? jag har två chassin till min emmaljunga duo, och de som ja fick med vagnen passar bäst till liggdelen, och de ja köpte nyligen bäst till sittdelen, men hjulen på sittdelen gick inge bra i snö, vilket dom andra gör, så ja böt, men när ja skulle ta av hjulen på orginalchassit så ville den runda plastgrejjen åka ifrån hjulet, och sen när ja fått alla på plats så provade ja den till postlådan och hjulet åker innåt medans plstgrejjerna sitter i hacket längre ut på stången hoppas ni fattar av min kassa beskrivning.. nått man kan fixa eller är d bara köpa nya hjul?? gummit och kromet är frächt och fint iaf,inge synlig rost..
okej, hon ja köpte vagnen av sa att de var hyffsat nya hjul, har bilder i galleriet mitt, fast med orginalchassit, men dom hjulen är de iaf, brun sittdel,röd liggdel.. när dottern sovit klart i vagnen ska vi kika lite närmare.. ja vart bara så sur.. märktes inte innan ja böt hjul mellan chassina dom har dock vobblat när den rullar.
åhh, vill ha!!!! hade ja bara körkort skulle ja inte tveka en sekund, sy ihop repan och använda...
ja,de är dom.. ockej, då får ja kika mig omkring.. finns de flera storlekar? jag har inte en susning.. tur ja har ett till chassi med hjul (som inte är me på bild) även om dom va dryg i snön, den ska ju smälta bort snart hopps ja..