Jag älskar ju som alla vet SX och även guld och blått (superkombination färgmässigt) så för mig vore det en dröm Det är tur att vi alla är olika annars skulle vi slåss om samma vagnar.
Japp. Räcker med att vi slåss om den svartröda (och tur vi har varsin =)
Jag tror styret inte sitter fast helt på andra sidan. Alltså att en nit släppt. Ser ut att vara ett sånt chassi man fäller framåt så vore det inte uppfällt ordentligt skulle det väl inte se ut så?
Idag blir Lovis fem dygn och idag tänkte vi ta en premiärtur med snyggvagnen! Jag får väl dokumentera det och visa bilder här sedan! Vi längtar verkligen ut, för det första som hände när vi kom hem efter två dygn på BB var att alla (utom Lovis) fick magsjuka... Frisk luft tack!
Är liggdelen ihopfälld på något sätt på bilden? Den har ju liksom inga kanter? Jag ser att det finns utrymme för bebisens rumpa och om jag skulle ligga i en sån ställning så skulle det vara jätteskönt i några minuter men sen skulle jag vilja sträcka på mig men det går ju inte? Jag tycker det verkar hur knäppt som helst!
Jag tror man trär på liggdelen på ramen som sittdelen sitter på (om jag nu har rätt)
Och jag tror sittdelen är utgröpt i rumpan hela tiden.
Hej retrovagnsexperter. Tänkte höra om ni kan hjälpa mig lite. Jag räddade en Emmaljungavagn av äldre modell från grovsoprummet häromdan. Tror att det är en Emmaljunga Kim (föregångare till Kimi) men är osäker. Den är skitig och ful i klädseln, lite rostig, smutsig på chassit och ett hjul är skevt. Tänkte fixa till den, tvätta klädseln, sy en ny om den är i för dåligt skick, putsa upp vagnen, kanske byta det skeva hjulet. Men fick problem typ omedelbart. Får inte av hjulen, går det inte på de här äldre modellerna?
Inte bara NÄSTAN omöjligt utan FULLKOMLIGT omöjligt är min åsikt! Jag tror att de om några år kommer komma fram till att det inte alls var särskilt bra för de små formbara babyryggarna