Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Yukio - Tänkt skriva det här flera gånger... vi har nästan likadana docksulkys (blå-röda).. Bara det att min har färgerna tvärtom :D tyckte det var så kul att se det i ditt galleri.
Hittade den på en second hand här i botkyrka och fick lite "hjärtklappning", den var så söt!!
Fast nu såg jag att du inte hade bild på din...hmm, var kan jag då ha sett en sån?
ang diskussionen om antalet barn, jag sa stopp vid 2 men gubben min vill bara ha fler och fler =) Ronja vart en olycka då jag skulle skriva upp mig på äggdonatorslista och inte stoppat in någon stav och då Viggo var lite svår att få så tyckte jag att en gång är ingen fara tralalaa =)
men glad för henne är vi för det =) och gubben går redan och puffar om en till men nu är det blankt nej, känner att jag inte orkar med foglossningen och problemmagen något längre utan vill ha ett slut på det och så känns det så orättvist mot dom andra barnen för jag orkar ju inget och blir så handikappad.
Nu ska jag bli frisk och gå ner i vikt (var upp och vände i 140 kg nu, men allting ska man väll göra en gång innan man dör =) ) och må bra och vara en bra mor och fru =)))
gubben min har förståelse för att jag inte vill mer för han vet hur jobbigt jag har det, hade jag inte haft foglossningen och magproblemen så tror jag inte han gett sig så lätt =) men då hade jag nog inte själv stoppat nu heller för det är ju så mysigt med barn =)
Jag har en lejongul dockvagn!