Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
På gengåvan i Karlstad såg jag i dag två dockvagnar från Emmaljunga. Såg ut som Raisa i miniatyr fast kantigare, mer som sjuttiotalsvagnarna. En vinröd och en klarröd, för 125 kr styck :)
måste bara berätta att igår när jag var på stan med harry i EL -69an så kom d fram 2 "tanter" inom loppet av en timme o var alldeles till över min vagn o sa att dom haft lika dan till sina barn på 70-talet. d kommer nästan alltid fram nån o berömmer vagnen när jag e ute. o d e hur kul som helst än så länge har jag bara använt EL -69an men ska byta nu tänkte jag, o d blir nog brio Exklusive. d ska bli kul o se om d kommer fram folk nu i min egen ålder o känner igen vagnen
Hej allihopa! Länge sedan jag var här men det beror på att jag har fullt upp med att använda mina vagnar. Harriet sover i stort sett bara i vagn dagtid men i det här fina vädret gör det ju inget.
Har också "syndat" och köpt en hemskt ful resesulky med liggläge till kommande utlandsresa. Kändes nästan som att jag gjorde något brottsligt när jag forslade hem den. Ha ha. Ska bli spännande att se om Harriet går med på att sova i den när hon är van med komforten i retrovagnar.
Ser fram emot hösten när det borde börja bli läge för Lillfisan att åtminstone provåka i gröna sittvagnen! Den behöver dock nitas om. Tror ni att babyland vid Odenplan gör sånt eller vart ska jag vända mig annars?