Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
ja, för den känns så lång nu när hon börjar bli större och går mer, lite otymplig och ha med sig i bilen..
jo, fast ja har ett annat chassi sen i vintras.. vet inte vad de är för modell... men n känns så lång, eller så har ja blivit bortskämd me sulkyn.. men den är inte hel bra heller, tror ja får köpa en reservdels vagn och kapa och svetsa för å bli nöjd, hehe..
hittar inget ja vill ha på blocket eller tradera, eller jo, lågntborta, men då vill dom att man hmtar.. åd blir svårt.. men kom på en sak, tex 90-tals vagnarna har ju ofta,blå,grön eller vinrött chassi, går de att måla om?? tänkte mig en riktig rosa vagn, sy ny klädsel kan man ju sy.. med lite tålamod kan va kul tills ja vill ha nå annat iaf..
Ang storleksskillnad mellan en Viking och en Gondol sittvagn så är den himmelsvid. Vikingen är väl som Comforten och Gondolen, om den är i storlek med Princessen om jag förstått saken rätt, är bland de största vagnar jag kommit i kontakt med.