Retrovagnstråden 19
Visst är det samma vagn som den här vita i Briokatalogen? Min har fuskfickor på sidorna, ser inga sådana på bilden i katalogen. Men chassit måste vara det samma.
Visst är det samma vagn som den här vita i Briokatalogen? Min har fuskfickor på sidorna, ser inga sådana på bilden i katalogen. Men chassit måste vara det samma.
Anneliesofia, var finns chassit någonstans? Jag är ju alltid på jakt efter reservdelar
Ha ha, vad lustigt. Jag går ju inte in här så jätteofta men nu kikade jag inför att visa mitt nya fynd och fråga om ni vet vad den heter och när den är ifrån. Det fick jag ju svar på ändå för visst är det en likadan som den ovan (fast med kromat chassi)? Bilden är inte så tydlig men ni ser nog ändå.
(Jag klarar inte av en sån enkel sak som att lägga in en bild i kommentaren så jag länkar till bilden i min blogg istället. Hur fan gör man?)
Nä, ju mer jag kollar desto fler olikheter hittar jag. Är min lite äldre tro?
Veladis, okej då vet jag vad som gäller. Då lägger jag upp det jag vill skänka direkt i tråden istället.
Någon annan som vet om den här modellen heter Duett?
Okej, nu har jag rensat i barnvagnsförrådet och bestämt vilka jag ska göra mig av med. Är det någon som vill ha den här vagnen av märket Giordani? Den är ganska risig men går säkert att fixa upp. Jag vill inte ha betalt för den. Den som kan hämta den först får den. (Jag bor i Uppsala)
Det skulle vara kul om den hamnade i ditt fina museum.
Jag paxar den till dig, Jag Af, om du är säker på att du vill ha den. Då känns det verkligen att den kommer till rätt ägare. Visst var det du som sa att du kanske ville ha mitt trasiga Briochassi också? Då kan du ju ta det på en gång, gratis också förstås.
Jag Af, jobbar du på någon secondhand affär eller så? Bra att veta när man är ute efter något speciellt.
Jaha vad kul! Nä det är inget särskilt jag är ute efter just nu men man vet aldrig. Jag inboxar dig mitt nummer och adress förresten.