Inlägg från: tetris4ever |Visa alla inlägg
  • tetris4ever
    Bambusa skrev 2010-04-18 14:44:03 följande:
    de är bilden på min vagn, den som var på annons när jag köpte min duo... skumt, borde ju stå om de är lånad bild, för jag säljer då inte min vagn.. den står i vardagsrummet..
    Menar du den som jag ska köpa? Hm, skumt...
  • tetris4ever
    anneliesofia skrev 2010-04-18 17:28:08 följande:
    Hm, den hade jag också tänkt köpa. Det där verkar ju skumt. Mailade dem men har inte fått nåt svar. Har du fått svar?
    Jo, jag fick svar tidigt imorse. Jag la ett bud och hon sa att jag var först med att svara så jag fick köpa den.
    När mejlade du?
    Åh, vill ju ha den, men nu känns det lite osäkert. Skrev och frågade bl a om hon hade lånat bilden och om hon kunde skicka fler bilder. Hon svarade att bilden var hennes. Bara. Fick inte mer bilder eller något...
    Men samtidigt, om man ändå ska blåsa folk, så kan man ju lika gärna blåsa alla och inte bara en? {#lang_emotions_undecided}
  • tetris4ever

Föreslog att vi skulle använda internetgirot.se så man inte kan bli blåst, men det ville hon inte så jag antar att det inte fanns någon vagn.

Hon skrev också att hon blev ledsen för att jag hade lagt ut "hennes" bild på en sida (och därmed fått reda på att bilden inte var hennes)... {#lang_emotions_undecided}
    Puh, nära att jag blev av med nästan 2000 kr.
  • tetris4ever
    Boothwalker skrev 2010-04-18 21:18:06 följande:
    Vart skulle den ha funnits?
    I Tierp någonstans. Men hon hade inte angett postnr och varken hennes namn, mobilnummer eller mejl gick att "spåra".
  • tetris4ever
    lurv skrev 2010-04-18 22:01:14 följande:
    Du har nog gjort rätt! Det är många som har blivit blåsta på barngrejor av en tjej i Uppsalatrakten tyvärr.
    Men fy, och måste ju säga att det känns lite extra lågt att rikta in sig på småbarnsföräldrar.
    Jo, jag gjorde i alla fall en anmälan mot henne på Blocket.
  • tetris4ever
    pergotezzie skrev 2010-04-19 11:30:51 följande:
    har lagt ut min duo nu på blocket ,,,,om nån är sugen,hehe
    ÅH! Jag har skickat ett mejl. Ev två eftersom min dator dog innan jag hann se om det blev skickat... {#lang_emotions_surprised}
  • tetris4ever
    tetris4ever skrev 2010-04-19 13:34:48 följande:
    ÅH! Jag har skickat ett mejl. Ev två eftersom min dator dog innan jag hann se om det blev skickat... 
    Hm, kanske några till... Datorn, som sagt. {#lang_emotions_embarassed}
  • tetris4ever
    jagäraf skrev 2010-07-21 20:00:52 följande:
    Oj, superbillig! Och visst är det en princess från mitten av 80-talet.
    Uliise skrev 2010-07-22 00:14:23 följande:
    tetris4ever skrev 2010-07-21 18:10:37 följande:
    Ska åka och kolla på den här vagnen www.blocket.se/kalix/Emmaljunga_barnvagnar_28... Den vinröda. Ni som kan sånt här, vad är det för årtal osv? 80-tal i alla fall va? Billig var den då. :)
    Och verkligen fin också, däcken är supervita och chassit ser jättefräscht ut! Jag har en princess själv, en maffig och härlig vagn är det Glad
    OK. Ja, den är i superbra skick, innertyget är lite missfärgat dock. Men SÅ härlig att köra! :)

Fyndade även en till vagn under min Norrlandsvecka. En Emmaljunga från -78 (sa hon i alla fall), sittdelen i mörkbrun galon och liggdelen i roströd galon med vita "stripes". För 200 kr. :D
  • tetris4ever

Min första retrovagn som jag köpte av en här i tråden. Det finns en liggdel också, men den har jag ingen bild på.

Vagnen som jag fyndade den här sommaren. Har en liggdel i roströd galon med vita ränder på sidan, men ingen bild.

Och ett till fynd som jag gjorde den här sommaren.

• tetris4ever
    gewjyn skrev 2010-08-14 13:47:23 följande:
    Här är den:

Passar fint till vår hemska heltäckningsmatta Man kan se lite av hur solblekt den är om man jämför med locket som ligger på som är helt solgult, resten av vagnen är betydligt mattare. Jag kan inte hitta någon etikett med tillverkare, men här borde jag väl kunna få hjälp med både det och årtal?
    Åh, vilken fin. Jag dör.
Svar på tråden Retrovagnstråden 19