Retrovagnstråden 19
Jag är också med. Tack för länken!
Jag är också med. Tack för länken!
Mina föräldrars katt som är van vid sonen (3,5 år) samt även har umgåtts en del med spädbarn och därför verkade ha fattat att man ska vara försiktig med barn hoppade upp till Harriet i hennes vagn och var på väg att lägga sig på hennes huvud. Det var det enda varma som stack fram ur åkpåse och overall. Usch. Jag tänkte genast på bebisen som dog och blev livrädd. Vi hade ständig bebispassning under tiden hos mina föräldrar. Av den anledningen kan det ju vara bra att få katter att tycka att barnvagnar är omysiga.
Vill inte jävlas på något vis men är det okej att länka till egna annonser? Eller är det inte dina annonser du länkar?
Är det någon som vet ungefär vad det kostar att nita om en barnvagn i kryssen?
Var på sjukhuset i måndags med min son Bertil för undersökningar. Såg "vår" lånevagn som vi jämt använde när han var där när han var bebis. Eftersom den var retro tog vi alltid den. Blå emmaljunga i manchester, stora hjul och blommigt innerfoder. Söt! Såg dessutom att det fanns en emmaljunga sittvagn att låna. Blå med rutigt insida. Supersöt! Jag har en sån i dåligt skick som min man och hans syster har åkt i. Den här var dock i toppskick, aldrig rullat utomhus. Dock hade tyget rispats upp på ena sidan av sufletten. Jag försökte få min mamma som var med att hjälpa mig att stjäla vagnarna men hon tyckte inte att det var så schysst....
Hjälp! Vår vagn har pajat i en fjädring.