JwJw skrev 2012-06-28 09:39:56 följande:
Jag tror inte det ska vara så dyrt iaf, men borde inte de går på garanti?
vad kostar hjul numera till citycross,scooter mm?
Det är som det ska, lyft vagnen en aning så att spänningen/trycket på låspinnen släpper så glider den undan hur snällt som helst, en säkerhetsgrej att bromsen inte ska släppa när det är tryck på, höll på att bli knäpp på edgen innan jag kom på det, sen blev det en vana och jag tänkte inte på det förens över ett år senare när en väninna köpte CC och beklagade sig
gravid36år skrev 2012-06-28 20:21:12 följande:
Hej, jag undrar vilken lift ni rekommenderar till en Emmaljunga city cross? Quodroliften, hårdliften eller citykorg?
agnen ska börja användas i november. Vill gärna kunna lyfta ur liften lätt och bära in i lägenheten från barnvagnsförrådet. Nämn gärna för-och nackdelar med de olika.
Har inte läst hela tråden Kanske har det redan diskuterats tidigare.
Tacksam för alla tips!
En duolift av vilket märke som helst. Inte för att quadron är dålig, utan för att den är för dyr i förhållande till funktionerna. Vi ville ha ett äkta fårskinn (quadrons är syntet) och därför blev det ingen sån för oss. Istället blev det ett äkta fårskinn (som nog kostade nästan som quadron...) och en begagnad duolift. Ångrade mig aldrig. Fick sonen i november 2009, den vintern var smällkall men han hade det hur bra som helst, hade bara mössa på honom fast det blev -20°, vek skinnet runt honom, stängde liften och så locket på liggdelen (vagnen i källaren, behövde lift för att bära upp bebis i) och han var aldrig kall, bara varm och gosig