Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Har haft en ozone och den har som lilyanna inte mindre varukorg, ja tycker man fick plats med mkt mer i den än i  nitron, sen sålde jag min då sonen blev alldeles för varm då det ej fanns ngn luftning *eller va det heter*  o bor på landet o har gått i skogen med denna o det har funkat super så rekommenderar en nitro framför cc o ozone

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Lotus09 skrev 2010-08-04 21:50:23 följande:

Behöver ett litet råd och ni verkar vara de rätta att fråga (mycket erfarenhet). Vi har beställt en Emmaljunga Nitro City Celebration, den svarta med samtliga tillbehör. Valde mellan den och ozone men eftersom ozone inte gick att få i celebrationtyget föll valet på Nitron. Dessutom hade dem ingen ozone att provköra i butiken.

Nu känner jag dock att jag börjar ångra mig. Tyckte nitron såg mer ombonad ut men vill samtidigt ha en vagn som jag kan ha så länge som möjligt. Har någon ett råd att ge mig, vilken ska jag välja?????

Tack för hjälpen!

jag har haft både nitron och ozonen, ozonen va ja nöjd med men sonen blev genom svett av att bara sitta i den o det va i våras, så har du ett varmt barn so rekommenderar jag inte den. utan en nitro.. nitron finns enligt mig inget negativt med
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Zelmilainen skrev 2010-08-17 19:47:04 följande:
    ja, men det är nog fortfarande snarare undantagspriser. dels med tanke på att det finns flera återförsäljare i tråden som jag har för mig nämnt de priserna jag skrev om, men oxå för att skillnaden är så pass stor. 
    HelleBelle skrev 2010-08-17 19:30:55 följande:
    .Åhh bergs tar 1600kr för spider!! Det är ju 400kr billigare än de flesta andra, synd de inte skickar vagnar Konstigt de kan vara så mycket billigare än andra.
    emmaljunga har som regel att inte skicka sina vagnar alls, så det är inte bar just den affären som inte skickar...
    i ljungby tar det ca 4900 för en nitro och de har alltid haft de billiga priserna.. så inge undantagspriser där inte ;)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

såå irriterande, har fått min vagn såld men ej hittat den vagn ja vill ha, har mejlat på en nitro i den färg jag vill ha på blocket men får inge svar :/ O inge tele nr finns ute heller..
    gaah, blir ju av med min på onsdag så måste ju hitta en, o vill ju inte bara köpa för att ja måste ha en, nu ska ja banne mig hitta rätt färg En pro forest :)) så nu är annonser utsatta på både blocket o fl :) Hoppas ngn vill sälja ;)

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky
    lilla snöflingan skrev 2010-10-02 15:51:38 följande:
    Du vill inte köpa en ny då? Den finns i lager hos emmaljunga...
    nja plånboken säger nej o sambon ;) Plus har blivit en hel del nya vagnar de senaste året, har köpt ny, el city cross silver check, el ozone, baby jogger city elite va den sista. så oingen gla sambo här ;) men vill byta tbx. men svårt o hitta ute..
  • TinkyWinky
    Uliise skrev 2010-10-02 18:20:03 följande:
    Hur kommer det sig att du haft så många? Flört Du har väl haft city korgar i pro forest och platina och en cangaroo också va?
    för att ja ej varit nöjd ;) O ja älskar o testa nya vagnar.. :) japp det har ja oxå haft..
    FridaLee skrev 2010-10-02 18:20:51 följande:
    Vilken vagn är det du vill ha nu i pro forest?
    helst nitro men kan funka med city cross med..
  • TinkyWinky
    momster skrev 2010-10-02 22:05:49 följande:
    Jag har pp svart / röd på min vagn tycker den är skit snygg.
    kan du fixa bild ??
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5