Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-05-08 22:53:36 följande:
    vilken modell?
    Spidern
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    fridajonsson skrev 2011-05-16 20:22:36 följande:

Jag har en Ozone och har just bytt till sittdelen till min nu 6månaders knodd.
    Men jäklar vad svettigt det blir! Och det är ju bara maj!

Någon med Ozone som kan tipsa hur man får det svalare???
    Hjälper fårskinn?

Hade samma problem med dottern i sin Ozone förra sommaren, vi hade en handduk i och då var det inte lika svettigt längre.
  • ängeln83
    Iluna skrev 2011-05-16 21:52:07 följande:
    Åh ja som köpt en ozone :S dumt om de är så att dom svettas ihjäl i den. Förutom de, är ni nöjda då? Får lite ångers kännslor nu...
    Vi är super nöjda med våran Ozone, det är lätt det bästa vagnen vi haft, och då har vi testat dom flesta, typ
  • ängeln83
    Iluna skrev 2011-05-17 14:53:24 följande:
    va skönt å höra .) ja kommer få hem min på torsdag, ska bli så spännande...en knallrosa till våran lilla pojk bebis..haha
    Coolt Nya rosa eller gamla?
    Vi har den gamla rosa Ozonen och den nya ljusa rosa i Spidern.

Jag brukar annars byta vagn typ 10 ggr om året men Ozonen har vi haft i 1 år nu, dock har vi kompletterat med en Spider också som semestervagn.
  • ängeln83
    Iluna skrev 2011-05-17 15:13:41 följande:
    den gamla rosa, eller den som hette candy pink. Vi skulle väl tagit en annan färg, men var bara den kvar. Gknapp hade nått erbjudande så hela vagnen och citykorg för 3800kr så då slog vi till fast vi viste att de blev en pojke....
    Den är ju tok fin, gillar candy pink mer än den nya ljusa rosa men jag tycker även den var ganska fin irl, lite opraktisk färg bara kanske.

Oj, bra pris
  • ängeln83
    Iluna skrev 2011-05-17 15:20:53 följande:
    ah den ljua gillade ja inte alls, så hade de varit den skulle jag nog inte köptt även till de kanon priset.
    Jag tyckte den ljusa var jätte ful första ggr jag såg den men nu tycker jag den är ganska fin, fast på Spidern är det ju ganska lite tyg, hade nog inte gillat färgen på en större vagn. Nu hittade jag ju denna till ett kalas pris på Blocket, hade jag köpt i affär hade jag nog kanske tagit nån annan färg, fast mest för att denna blir skitig lätt.
  • ängeln83
    Eti skrev 2011-05-26 21:30:44 följande:
    Är sugen på en spider, vad tycker ni om den ni som har provat den?
    Vi har en Spider och är super nöjda, kan hålla med om att den är lite svårtippad men det känns inte som nåt större problem, smidig och skön att köra och dottern älskar den.
  • ängeln83
    Findusfideli skrev 2011-05-27 15:49:40 följande:

Jag är också lite sugen på en Spider, men är den svårtippad vet jag inte om jag kommer att trivas med den. Har en Softy och den är ju smidig. Är lite sugen på en Ozone också. Är det någon som har en sån som vill säga något om den?

Fast jag ser det faktiskt inte som ett större problem, att den är svår tippad alltså, men det beror kanske lite på vart man går med vagnen, vi går mest promenader, men i affärer kan den ibland kännas lite klumpig, trots att den är liten lixom.

Har en Ozone också, äääääälskar den, helt klart den bästa vagnen vi har haft, och vi har haft ett par st om man säger så Otroligt smidig och skön att gå med, dessutom så sitter ju barnen kanon i den ergonomiska sittdelen. Enda minuset jag kan hitta med vagnen är att det blir ganska svettigt i sittdelen på sommaren, men det löste vi genom att ha en handduk.
  • ängeln83

Absolut inga problem att en 2 åring får plats, min 4 åring får plats i vår Ozone, inte för att han åker vagn men den används ibland som fåtölj.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5