Fru T skrev 2010-06-04 22:50:33 följande:
Jag känner ingen som har en sån men ja minns att min mor använde det på sin gigantiska Emmaljunga vagn i början på 90-talet å det då funkade jättebra! Har syskon födda -89 -90 å -93...
Jag hade nog med använt det om ja skulle få fler barn, skulle aldrig vlija gå med syskonvagn om det inte va med tvillingar få oftast vill ju den äldsta börja gå själv ganska snart å då räker det ju med syskonsits eller ståbräda.. Så lännge inte storasyskonet också har behov av att sova i vagnen!
tack för ditt svar. Tror nog att de får bli en nitro igen :) Hoppas den svart röda med svart chassi kommer vara fin. ;)
Kommer inte stå ut med en UJ på bussen tågen osv känner jag.
stor grön drake skrev 2010-06-05 05:36:43 följande:
på frågan cc eller nitro tror jag mer på nitron (i lämpligt väglag givetvis) för det borde inte bli lika tungt att svänga den.
Har bara sett den på stan någon gång (alltså ingen egen erfarenhet) samt pratat med några som haft den gamla. de flesta har varit väldigt nöjda, jag tror de flesta som är negativa helt enkelt aldrig testat utan tycker av princip.. klart den blir lite ostadigare och får ändrad tyngdpunkt, men att du aldrig får släppa vagnen (som verkar vara mångas käpphäst) har det stått om alla enkelvagnar vars instruktionsböcker jag läst... (finns oftaast på nätet)
Jo vet hur den fungerar, har den moneterad i butiken jag arbetar. Men har lite dissat den tills nu när jag själv är i behov snart. Min kille kommer vara två år å kommer inte använda den då han behöver sova, isf får han ta vagnen å bebisen vara i bärsjal.
Kommer köpa en nitro garanterat men min syster har cc så kan låna hennes chassi då vi ska ha barn i december vet man ju inte om de kommer bli en lika snöig vinter som förra året. Då behöver vi nog en cc.
Får nog provköra lite, men tror inte jag står ut med nån syskonvagn iaf.
tack för era snvar.