epione skrev 2012-10-04 15:23:14 följande:
Fick igår tag på en Nitro City 2010 i jättefint skick för 1200 kronor. Men den saknar regnskydd, antar att det behövs. Är det Emmaljungas egna som passar bäst?
nej, vad som hellst förutom emmaljungas egna kan man säga. De är jättestora och många har problem med att de läcker om det regnar mer än duggregn.
Jag fick med ett i klarplast när jag köpte en annan vagn som jag använde, var inget märke på så jag vet inte vad det var men elodie details har jag för mig ska sitta bra bla.
Madebyday skrev 2012-10-04 14:36:28 följande:
Jag behöver ställa en allmän barnvgnsfråga och hoppas att ni kan komma med era synpunkter.
Jag har ganska nyligen testat positivt med nr 2 och börjar självklart att fundera på syskonvagn, vagn-galen som man är ;)
Min nummer 1 kommer att vara 2,5 år (30 månader) när 2:an kommer, om den stannar.
Hur har ni med syskon i samma ålders spann gjort med vagn?
Har ni haft syskonvagn, syskonsits eller någon annan lösning?
Jag har nämligen redan utsett en syskonvagn, som jag är intresserad av, men jag har inte sett den i verkligheten ännu ;)
Tacksam för hjälp :)
min kotte är 26månader nu och skulle det vara syskon på gång så skulle jag köpt syskonvagn. Han sover fortfarande på dagen speciellt om vi är ute länge och även om han orkar gå långt så är det skönt att ha en vagn att sätta honom i så går det fortare att åka. Vi har inte egen bil så vi går ofta där det är mycket trafik och han fixar inte att gå ordentligt brevid. Så helt klart dubbelvagn men även enkel med ståbräda om bägge ska med eller en enkel de gånger man ska iväg med 1 barn.