emme 86 skrev 2011-08-17 12:38:26 följande:
En prisfråga till er vana.
En duo kombi -01 electric blue med, sittdel, liggdel, hjulen är bytta för några år sedan och vinkelleden är utbytt, åkpåse, footsack, regnskydd, myggnät och dyna för blöjbyten.
Väldigt solblekt suflett!
Annonsen har legat ute sedan 10juli och ligger på 300kr, ja skall åka o titta på den på söndag. Vad tycker ni, kan man bjuda 200kr för den?
Oj vad billigt!
Men bjud 200 du, skadar inte att försöka.
Jag fick ju mitt hopplock från 00/01 med sitt+liggdel, regnskydd (utan påse), extraklädsel till sittdelen och 1 st footsack med lite rangligt classic-chassi sålt för 800kr... Skämdes nästan att lägga ut den för det, men hade 4 som mailade på den innan dagen ens var slut... Det är överpris på beg.marknaden här... iof hade jag ju målat sufletten, så solblekt var den iaf inte
bara funderar nu, vad skulle ni ge för en Emmaljunga Big Star Supreme, som är lite nött i sufletten, men annars hel och superfräsh, med mjuklift och skötväska i matchande färg? Skulle 1500kr vara för mycket?
Nej, jag ska inte sälja supremen, men en diskussion om den kostade överpris när jag köpte den ahr uppkommit, och vi står i konflikt i fråga om "vidareförsäljningsvärdet". Oxå därför jag postade ovanstående info om förra vagnen, så får ni en aning om vagnmarknaden här