Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

är det någon som vet om dem här hårda skötväskorna säljs fortfarande tror babybjörn sålde såna

• annakohler

nu har dem rea på 2010 modellerna i borlänge såg ddet idag

• annakohler

vi har en scooter och vi är så nöjda med den

• annakohler

nu säljer dem en emmaljunga city cross 2010 för 4000kr som jag är sugen ¨på men ska köpa en begagnad istället

• annakohler

har inte smöjt min scooter sen jag köpte den i september 2009

• annakohler
    2 små prinsessor skrev 2010-06-23 18:47:32 följande:
    har inte smörjt min sen jag köpte den maj 2006... Men det verkar inte som om (gamla modellens) scooterhjul är lika känsliga som city cross och scooter 2.0...  
    jag har en 2.0 och har inga problem med vagnen min emmaljunga city cross ifrån 2005 har jag aldrig heller smörjt
  • annakohler
    jellona0507 skrev 2010-06-24 17:39:23 följande:

Yey, nu har vi en scooter igen, 2.0 modellen. De hade endast lime, sunset, celeb black, pro titan och silver check inne. Så valet var ju lätt, silver check it is.  Visst att dotterns ben är aningen för långa, men hon satt ändå bra, och klagade inte alls. Hade kunnat beställa någon annan färg, och fått nästa vecka. Meen otålig som man är, så tog jag den färgen jag gillade bäst nu. Blev även parasoll till.

har du bild
  • annakohler
    jellona0507 skrev 2010-06-25 09:04:18 följande:
    Hahaha, ja jag har väl haft lite för många vagnar iår (eller över huvudtaget). Men sålde tillslut alla, för vi inte hade användning för någon. Nu visade det sig att vi ändå HAR användning för vagn, så fick bita i det sura och slösa pengar på en igen. OM jag säljer denna, ja då får jag inte köpa någon igen, sambon är rätt så less på vagnar.
    du är som mig..haha sambon har sagt att jag får köpa mig en ny om jag gör mig av med emmaljunga city cross 2005 vi har men han vet inte att min mens är 1 dag sen så därför drar jag ut på det hahaha
  • annakohler
    livsmedel skrev 2010-06-27 10:17:57 följande:
    Haha jo det funkar lite men han säger bara att nästa gång (nästa barn) får han bestämma..men jag vill ju inte vänta! Dessutom ska vi inte ha syskon än på några år..

Ja, det där med tygvarukorg är ju inte så bra. Vi har classic crome chassi och den varukorgen är guld!
    Vårt vagnkonto är ju lite större, blev ju närmare 9000 för vagn och exclusive skötväska.
    Det som är riktigt bra med vagnen är ju lufthjulen också, det blir så bra gung!
    Får se hur jag gör...möjligtvis kan jag ju sälja vagnen i sep/okt när dottern kan sitta.

Vad tror ni man kan begära för en mondial duo kombi -10 i creme leatherette och exclusive skötväska? Har sett några ute för 6500 men de har ju varit ute ett tag som sagt.
    Är det någon av återförsäljarna som kan svara på om creme leatherette är en populär färg?
    ingen aning men 6500kr är nog lite väl....hur länge har ni haft den?? har du bild skulle vara kul
  • annakohler
    Fru T skrev 2010-06-28 18:24:47 följande:
    Bara det där runda märket dom tryckt dit på sufletten, sååååå fult å ja tänker bara på typ canada goose eller nåt annat fjortismärke...

Ja har alltid velat ha en diskret vag började med en svart teutonia å sen grå Nitro å så vipps så går ja å skaffar mig en skrikrosa scooter som syns på långa vägar
    skit snygg färg har du valt
    i augusti ska jag köpa en Lime färgad skötväska o parasoll o sen fotsack
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5