Emmaljunga tråd, Vol 5
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
frågar för en kompis räkning, vilka ståbrädor passar till scooter 2.0 ??
Nån som vet om det finns nån Ratt som passar att sätta på Nitro som inte kostar multum?? Tror dottern skulle uppskatta detta massor så tänkte hon kan få en nu när hon fyller 1 år om två veckor
Jag känner ingen som har en sån men ja minns att min mor använde det på sin gigantiska Emmaljunga vagn i början på 90-talet å det då funkade jättebra! Har syskon födda -89 -90 å -93...
Jag hade nog med använt det om ja skulle få fler barn, skulle aldrig vlija gå med syskonvagn om det inte va med tvillingar få oftast vill ju den äldsta börja gå själv ganska snart å då räker det ju med syskonsits eller ståbräda.. Så lännge inte storasyskonet också har behov av att sova i vagnen!
så ja kan tillägga att min mor prisar syskonsitsen
vet att det är fel vagnmärke men men
Har för mig att det va några här som köpt Brio Sitty (istället för EL´s variant av den) jag sitter å kollar på en liten smidig vagn att kunna ha i stallet å läste att det ska va två vilolägen på sittyn, min fråga är bara hur lågt det lägsta är? Kan dom sova i den itan att det blir föör obekvämt?
Dottern sover för det mästa på det nest lägsta på Nitron så något helplant behöver det inte va men gärna inte för sittande...
Vill inte lägga för mycket pengar på den här vagnen å tycker att sittyn ändå har ett rimligt nypris :)
kan ju även passa på att fråga om den liknade från EL, hur är viloläget där å vad ligger den på i pris?
Som ni kanske förstår så fick Nitron stanna kvar i tjänst här
eh skitsamma blev precis erbjuden en Race -08 för 700:- så det får nog bli den...