Inlägg från: stor grön drake |Visa alla inlägg
  • stor grön drake

Emmaljunga tråd, Vol 5

eec82, jag skulle testa att lägga ut den för ca 1000-1500 under nypris och kolla om någon nappar. Den är endå så lite använd. Det finns många som gärna sparar lite pengar på att köpa nästan nytt.
    Om det inte funkar kan du sänka priset med någon hundring efter en vecka eller så.
    091109 ♥ Linus ♥ dragon-pup.blogspot.com
  • stor grön drake
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-24 20:34:53 följande:
    vad kostar minimizer dynan? vilka färger finns dom i? Eller har ni bättre förslag att ha i min nya nitro white croc? vill inte han ska sitta direkt mot skinnet i sommar,lär bli rätt klibbigt då antar jag
    410,- tror jag det har sagts tidigare.
    Finns i 14 färger: navy, black, sand, dark beige, offroad, royal blue, lime, candy pink, dark grey, sunset, brown check, pro bordeaux, pro forest, funny rings
    På hemsidan funkar det inte att se dem, men gå på quadroliften så får du se de flesta färgerna iaf.
    Här fanns bra tips om amn ville sy själv: www.familjeliv.se/Forum-5-179/m51491848-2.html
    091109 ♥ Linus ♥ dragon-pup.blogspot.com
  • stor grön drake
    K I A skrev 2010-04-26 13:48:16 följande:
    Hej! Någon som vet vad en klädsel till edge duo kosta att köpa nytt?
    Massor... tror någon sa att det kostade mer än ett chassi
    Ett snabbt svep med google gav ca 1500kr för ny klädsel och lika mycket till för en sufflett... (suffletten ingår alltså inte i klädseln)
    091109 ღ Linus ღ dragon-pup.blogspot.com
  • stor grön drake

herjazz:

eec82 skrev 2010-03-23 20:17:38 följande:
    oj vad de skrivs. Där jag arbetar kostar iaf en ny sluflette ca 1995:- då de höjde priset för 6 månader sedan. Nytt chassi 3500:- ca. L
  • stor grön drake
    EmmaKlemma skrev 2010-04-27 21:08:30 följande:
    Kan man använda city cross sitt och liggdel på nitro? det hade jag inte en aning om. har en city cross men skulle vilja byta till sväng bara hjul. Funkar city cross sitt/ligg delar till ngt mer emmaljunga chassi m svänghjul? Ngn som vet :)
    Något mer?
    Det är ju bara nitro/ozone chassit som har svängbara hjul
  • stor grön drake

sitter inte nitrons varukorg med spännen (så såg det ut på bilderna) då är de ju bara att knäppa bort den och tvätta den (jag körde edgens i tvättmaskin med resten av klädsel )

• stor grön drake

angående graderna så skontvätt och 40º (fast jag hoppade skontvätt, min maskin kör samma vad man än ställer in den på)
    Men det var ju himmlarns konstigt att en platta inte går att at ur!

• stor grön drake
    t0va skrev 2010-05-06 20:53:01 följande:
    Kollade på vagn idag igen, är helt såld på Nitron men så osäker på hur vi ska göra med lift. Vi vill inte ha citykorg det är vi säkra på, men så pratade vi om hårdlift för den skulle vara så mycket större än mjukliften, men när vi tittade på dem så kändes mjuklift vettigare. Jag är inte helt förtjust i quadroliften, den känns så klumpig, tittade lite på en annan modell vet inte om det var babyproffsens egna. Den var lite smidigare. Någon som har tips på andra liftar som kan funka i nitron, drömmen skulle vara en enkel mjuklift där man kan ta bort lockdelen helt och sen ha på den när det är lite kallare. Tror vi ändå kommer köra med åkpåse sen så det känns lite overkill med quadron. Så svårt det här är att välja och få ihop det.
    men blir inte både quadron och mjukliften åkpåsar om man tar bort bottenplattan? Det blir ju min ca 100 år gamla duolift. Har aldrig sett någon mjuk/duolift där man kan ta bort locket helt, man ska ju inte bära dem "öppna" vad jag förståt då kanterna är ganska låga.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5