Emmaljunga tråd, Vol 5
Hoppas du blir nöjd med ditt val, jag kan lova att jag är toknöjd med min Ozone iaf!
Just ja, Ozone kostar 5230:- för själva sittvagnen och fotsäck kostar 410:-
Idag har jag varit inne till butiken där jag köpte min Ozone och visat upp vagnen, har länge gått o misstänkt att sittdelen är sned och idag bekräftade även säljaren i butiken att så var det ju.
Han tog kort på vagnen och skulle maila Emmaljunga om detta direkt.
Ni i tråden som säljer Emmaljunga, har ni hört något liknande och hur går man tillväga sen, dvs med reparation eller vad händer liksom?
Suck suck...var i affären o hämtade nya sittdelstyget till min Ozone idag, har ju reklamerat att den var sned och Emmaljunga hävdade att det var tyget som var snett...nå, det ser fortfarande lite snett ut, men ännu värre...det är alldeles för mkt tyg nu i botten så det ser helt säckigt och fult ut...så besviken är jag just nu o affären säger jamen så ska det ju vara...
Är det jag som är petig kanske? Känns som om man ska kunna ställa lite krav när man ändå har betalat många tusen för att få en ny o fin vagn liksom!
Jösses vad mkt vagnar ni har haft!
Jag är inne på min tredje vagn på två barn varav det äldsta barnet är 3,5 år och det yngsta snart 1 år. Eventuellt är jag snart inne på min 4:e, det återstår att se...
Vad gäller Ozone så tycker jag inte att den har liten varukorg direkt, tvärtom så får man plats med för mkt tycker jag
Vad gäller hjulen så skulle jag väl välja det som passade bäst beroende på hur man bor, om man går mkt i terräng.
Själv bor jag lite på landet och Ozone har funkat toppen, men det är ju inte några ordentliga grusvägar jag gått på...men jag älskar att det är svängbara framhjul...om jag får välja så blir det aldrig mer 4 fasta hjul iaf!
Gör sällskap i den här tråden igen då vi i helgen köpte en sprillans ny scooter till yngsta sonen
Igår fick jag äntligen hämta fotsacken till vår nya scooter, sonen verkade väldigt nöjd också då det slutade blåsa rakt på honom
Måste säga att jag är himla nöjd med att maken valde Pro TItan, känns som en färg man kommer vara nöjd med länge
Förresten, passar alltså minimizer sittdynan till scooter med?