-
så mysigt, och underbart snygg sovsäck, vad kostade den? Såg nånstans att den utgått, men fanns enstaka kvar *vill oxå ha*Mrs girl skrev 2010-10-15 08:09:54 följande:gå in i bildtråden så ser du hur jag gjorde i min quadrolift. tror säkert att det du sa räcker, om inte så ta ett täcke å lägg i.
-
haha, bloggade precis om buppa brand, hur tycker du den funkar? Är den tillräckligt varm för vintern?Mrs girl skrev 2010-10-15 11:58:37 följande:sovsäcken har vart toppen, får ni tag i en blir ni inte besvikna. ska erkänna att jag har laggt undan min för tillfället och köppt mig en buppa brand åkpåse. det va smidigare nu när hon vill ur å gå mycket, men ändå måste använda selen i vagnen. kan ta bort överdelen på påsen utan att behöva dra ur alla remmar. lägger in en bild får ni se.jag har en pp scooter. lägger in i bildtråden nu. finns en bild längre upp i bildtråden också så du ser bättre. på den jag lägger in nu vill jag mest visa nya åkpåsen. ,-)AnLj skrev 2010-10-15 11:13:08 följande:Ingen som har en Scooter i PP tygerna, som kan lägga upp en bild?
-
jadå :) Hur är den i strl då? Stod att den va från 0-2 år ? Men såg ju ut som den va ganska lång på din bild?Mrs girl skrev 2010-10-15 12:28:37 följande:ja det tror jag den är. innan jag köpte denna hade jag en everest och den funkade toppen förra året. har inte mer kläder på henne i buppan än i everesten. hoppas du förstod va jag menade.
Och till sist,
vad tror ni om denna åkpåse i en pink check vagn? blir det för mkt mönster ?
http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=6946&m=230&page=1&rnum=3
-
japp, nu blev det en sånn, hoppas den kommer snart =) Min lilla tös är iof 76cm lång nu och är 12 ½ månad, men den såg rymlig ut.Mrs girl skrev 2010-10-15 12:39:31 följande:nu e min dotter inte så lång (76cm 15 månader) men tror definitivt att den funkar till 2 år och kanske även längre beroende på barnets längd.. tycker den är väldigt rymmlig. tycker du kan ha den i pink chek, det e ju inte en massa färger som stör. köp den och prova, blir det inte snyggt så skickar du tillbaks den. lägg gärna in en bild sen när du bestäm dig. kram
Bild kommer så fort jag fått hem den o testa =D -
super läckert!!ängeln83 skrev 2010-10-15 20:02:42 följande:Idag fick vi hem den blommiga Buppa åkpåsen, ååååh så fin den blev i dotters Candy Pink vagn, verkligen klockren
Nu vill jag oxå ha hem mina Buppa!
-
Beställde den svartvita till min city cross i Phink check, ska bli kul o se om det funkar ihop eller om det blir för mycket mönster. Första gången jag ångrar lite att jag inte tog en enfärgad vagnängeln83 skrev 2010-10-15 22:10:21 följande:Den passade verkligen kanon En riktigt härlig färgklick i vinter
Har du beställt den också?
Blev såå glad när jag fick avin idag, beställde igår eftermiddag så det var snabba ryck. -
Tänk va smidigt det skulle vara om man kunde få designa sin egen vagnstor grön drake skrev 2010-10-16 08:22:05 följande:Funderar på att sälja min edge om jag hittar ett bra gammalt chassi att sätta den gamla liggdelen på, och skaffa en CC istället, men då är det ett problem, jag vill ju ha trådkkorg och teleskophandtag... så jag håller antagligen ihop med edgen iallafall
Fast edgen är en kanon vagn, sålde vår bara för att slippa ha liggdelen liggandes i väntan på att vi skulle använda sittdelen klart... Så det fick bli city cross istället, men ÄLSKAR edgens liggkorg -
Åh fick hem min buppa åkpåse, tänk att den hängt utanför på grinden hela dagen o jag som gått o väntat på SMS-avi
Så nu måste ni kika in i bildtråden och säga vad ni tycker om åkpåsen i min CC pink check.
Förövrigt provade min 2 åring, som är stor för sin ålder att sitta i åkpåsen och det fanns gott om utrymme
-
jo man kan dra åt rätt ordentligt där uppe, barnen sover så kan tyvärr inte testa med nån i, svårt o avgöra utan =Pgullunge1 skrev 2010-10-18 20:04:50 följande:Jätte fin påse, kan man dra ihop den runt huvudet så det blir en luva typ? funderar på en till min cc i pro titan till dottern, har en fårskinnsåkpåse som e lite stor o fotsacken går ltie högt upp på henne så ja måste ha någon ny åkpåse :P
-
japp, ska försöka få till nåt under morgondagen =)gullunge1 skrev 2010-10-18 21:34:50 följande:om du får tid nån dag får du gärna ta kort så jag får kika :) kan man även fästa åkpåsen i vagnen så den inte glider ner om man drar iho den? verkar såå mysigt nu när de e lite blåsigt o så=)
Det är ett band på baksidan, som håller åkpåsen på plats. -
vet inte om det finns nån bättre lösning eller om jag gör rätt eller fel,myran82 skrev 2010-10-18 21:42:56 följande:Jag tycker det är besvärligt att fälla ihop våran citycross nu när vi har sittdelen på. Handtaget fastar i sufletten och jag är rädd att sufletten ska gå sönder.
Såg i dag att sufletten blivit sne efter att sambon hade fällt ihop vagnen i helgen och klagat över att det knappt gick.
Gör vi kanske fel när vi fäller ihop? Ska man göra på något speciellt sätt med sufletten?
men jag brukar försöka ha sitsen i liggläge o så fäller jag ner sufletten innan jag fäller ihop vagnen -
tack!Uliise skrev 2010-10-19 15:07:44 följande:Milla: Superfin åkpåse, passar perfekt till Pink check, ser sådär vackert romantiskt ut
-
är det stor skillnad på City cross och scootern storleksmässigt?
har en CC men funderar på att byta till en smidigare vagn eftersom dottern ändå vill åka framåtvänd nu förtiden..
har inte lyckats ta mig iväg o se efter själv än!
-
tack för ditt svar, i utfällt läge då? Känns Scootern nättare o köra?AnLj skrev 2011-02-06 02:05:07 följande:Det är ganska stor skillnad när de är ihopfällbara, har båda i mitt vagn lager! Sonen tycker om både, jag tycker mer om min C än så längeså jag kan se honom och han tycker mer om Sootern då han kan se allt annat! :P
-
Jag har tvättat min i maskin, tror jag tog handtvättprogram (kommer inte ihåg) O den ser som ny ut =)MIC skrev 2011-02-06 15:04:55 följande:Är det någon som har tvättat EL allround åkpåse i tvättmaskin? Jag har en Scooter och en matchande åtpåse till, Pro Forest, och nu börjar åkpåsen bli lite sjabbig på insidan av åkpåsen efter två vintrars användande. Hittar bara att den ska handtvättas men det är ju teddyliknande foder på insidan....jag behöver bara tvätta "sittdynan" egentligen inte den delen som man sätter fast så att det blir en åkpåse. Vågar man?
-
nu har jag nog bestämt mig för att sälja min city cross o införskaffa en scooter istället,
men till det svåra, vad är rimligt att ta för en cc uttagen mars-10 med fotsack och allaround-påse. I fint skick.
Och funkar ståbrädan till CC även för Scooter, har för mig att tjejen på babyproffsen sa att den inte gjorde det?
-
Oj, 4200 va billigt, tjag gav 4600 o tyckte det va billigt =PLaelia skrev 2011-02-11 20:00:36 följande:Milla: Här kostar en ny 4200kr så du får väl dra av en del från det. Men sätt ett pris som du känner är ok. Det är ju tråkigt att känna att man får för lite man kan ju sänka priset om den inte blir såld.
Hade funderat på att lägga ut den för 4000 inkl. tillbehören, men det kanske är mkt då... *funderar* -
Ser ju för hemskt ut med kjolen upprullad på sittdelen. Har haft lust o gå fram till folk jag mött i påpekat detta , att man faktiskt kan fälla ut den, men fegat ur varje gång :-P
-
Hmm, fick hem min nya scooter 2.0 idag, ståbrädorna till den va slut, men nu när jag testade ståbrädan från min CC så verkar den passa?
Nån som testat att använda så?