Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

Emmaljunga tråd, Vol 5

t0va skrev 2011-03-27 21:40:55 följande:
    Alla som heter "city" har det, så ozone, nitro, cross osv. passar med varandra. 
    okej
    ska kolla efter det
  • anette 81

Vad ska man sätta för pris på en Emmaljunga City cross 07 platina, liggdel, sittdel, o locket till liggdelen, och ev emmaljunga skötväska?

• anette 81
    myran82 skrev 2011-05-17 11:55:26 följande:
    Vi köpte beg citycross med de tillbehören som du har, samt åkpåse för 1700 kr. Det är en -06 men det är nu 1½ år sen vi köpte den. Alltså var den då också 4 år gammal som din är nu.

Jag är inget bra på priser på vagnar men ville bara säga vad vi gav för vår som var lika gammal.
    oj vad lite det lät
  • anette 81

hur söker man på blocket för att hitta hjul till city cross?

• anette 81

finns det någon färg man kan använda att spraya på chassit där färgen är bortskrapad?

• anette 81
    stor grön drake skrev 2011-05-19 18:04:41 följande:
    far in till en firma som säljer bilfärg (här säljer en butik som säljer maskindelar det tex) och så ber du dem blanda till exakt rätt färg.
    t0va skrev 2011-05-19 18:15:21 följande:
    Kalas, jag har kollat lite på brios sufflett den ska tydligen också passa till softy, men först ska jag ordna hjul. Jag håller på att försöka pruta nu, hittade ett par briohjul på tradera, helt nya för 200kr men de är 1cm förstora så då måste bromsen bort. Mindre kul även om vi mest ska ha den för kortare vägar men broms är ju trevligt att ha. 
    anette 81 skrev 2011-05-19 18:02:21 följande:
    finns det någon färg man kan använda att spraya på chassit där färgen är bortskrapad?
    kolla typ biltema, vet att deras färg funkar när man skavt av färg på rullstolar, så det funkar nog på vagn också, om de har färg som matchar förståss. 
    det är ju svart
  • anette 81

Vad kostar en ny varukorg till Emmaljunga Citycros?

• anette 81
    Nomen skrev 2011-05-31 11:49:28 följande:
    Jag köpte min för 150 kr på Leklust! Så de är inte alls dyra

okej

någon som vet någon webbshop som säljer?

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5