Inlägg från: agustina |Visa alla inlägg
  • agustina

Jippi!!! idag har jag fått hem min citycross i Golden Check!!! Bild kommer ev. i morgon(om jag har tid), för den som är intresserad!!

• agustina

Hej!
    Tänkte köpa en sittdyna till min scooter. har tittat lite på Addtrollers dynor, men passar de verkligen bra? Blir de inte lite förkorta upptill så det ser konstigt ut, någon som har provat.
    Vad har ni andra för dynor?(om ni nu har nån).
    Vill ha en stadig, mjuk och som sitter bra och snygg också. Tycker om mönster, men det har inte Emmaljunga på sinaRynkar på näsan
    Hur är Emmaljungas minimizer då?

• agustina
    ThiCha skrev 2011-03-16 10:48:36 följande:
    Ja jag har den på annons här på köp o sälj men jag vet inte hur många som kollar där, tänkte mer om någon vet som vill ha en. Nä jag ger inte bort den, jag klipper hellre sönder den o kastar än att någon ska FÅ den för folk är så oförskämda när man annonserar.
    Såg en annon som en city korg i den färgen här på FL, men den ligger under barnstolar och där kollar nog inte många om det nu är din Flört
  • agustina

Hmmm, vad är det för vagn då må tro?

stor grön drake skrev 2011-06-03 14:42:00 följande:
    Vänta lite nu... Har edge haft vikled på sportchassit? Nånsin? Det där ser inte helt 100 ut...
  • agustina
    stor grön drake skrev 2011-06-03 14:42:00 följande:
    Vänta lite nu... Har edge haft vikled på sportchassit? Nånsin? Det där ser inte helt 100 ut...

Kan det vara nåt slags hopkok tro? Tänkte på ihopfällningen på chassit, är som krokar där. Har jag aldrig sett förrut, fast jag ser ju att det står Emmaljunga längre ner sen.

Kanske chassit är äldre??

Jag har själv ingen aning, men kanske nån här inne vet????

• agustina
    2små2stora skrev 2011-06-03 16:56:36 följande:
    Krokar har jag på min cerox för att fälla ihop den men ett sånt chassi kan det inte vara
    Nä, jag vet! Tänkte mest på att det var både krokar och snabbfäste på chassit. Men nu har jag fått svar att det var modell B på chassit(står på instruktionsboken), så det var väl ett vändbart chassi som Emmaljunga bara hade en kortare tid kanske :)
  • agustina
    Uliise skrev 2011-06-03 17:16:59 följande:
    Allt på chassit ser bra ut förutom att de är ledat vid handtaget, Sportchassit har så vitt jag vet bara kommit med teleskopchassi.

Kanske är någon internationell variation, som inte sålts i sverige? Eller något som dom gjort själva...?

Men lufthjul är det, det kan jag garantera!
    Ingen aning, men det finns instruktionsbok tilld en så ska kolla i den när jag tittar på vagnen ;)
  • agustina
    Uliise skrev 2011-06-03 17:19:08 följande:
    Sportchassit har alltid haft vändbart styre, om det är det du menar

Vad är det för krokar ni pratar om?
    Menade bara att det är som krokar där man fäller vagnen, precis som på cerox och sportchassit
  • agustina
    Snoffsis skrev 2011-08-31 18:21:45 följande:
    Hittade tyvärr inte sufletten på blocket
    men tack för hjälpen 

gör ett snabbinlägg här!
    det ligger en suflett på tradera fr -06, vet inte om den passar el färgen heller.
    men kolla kan du ju göra :)  
  • agustina

Hej tjejer!
    Har ett Emmaljunga City jet Chassi som jag ska sälja.
    En hel del repor på chassit efter in och uttag i bilen, annars fungerar swiwelhjulen och så som de ska.  
    Men funderar på vad jag ska sätta ut det för? någor prisförslag? 

• agustina
    agustina skrev 2011-10-16 18:13:10 följande:
    Hej tjejer!
    Har ett Emmaljunga City jet Chassi som jag ska sälja.
    En hel del repor på chassit efter in och uttag i bilen, annars fungerar swiwelhjulen och så som de ska.  
    Men funderar på vad jag ska sätta ut det för? någor prisförslag? 

Ingen som har nåt förslag?? Ska lägga ut det ikväll tänkte jag :)
  • agustina
    t0va skrev 2011-10-17 21:44:43 följande:
    jadu.. är det bara chassit så tror jag det blir svårsålt, men 1500 till en början kanske. 
    Oj vad du var entusiastiskt lagd, ha ha ha. Hade typ tänkt lägga ut det för 500:-, aja får prova och se då :)
    tack!
  • agustina
    t0va skrev 2011-10-18 09:26:56 följande:
    sorry blev en etta förmycket, jag köpte min sittdel för 300kr och det var ju ett kap men sittdelarna är mer eftertraktade än chassit. Så testa du på 500kr :) 

Jo, jag vet att sittdelarna är mer eftertraktade.
    Det har jag oxå en i jättefin beige färg, men jag tänkte lägga ut den separat så jag hoppas på lite mer för den och så nöjer jag mig med nån hundring bara för chassit.

Vet att flera har eftersökt just cityjetchassin, men de har väl redan köpt nu, tyvärr!
    Annars väntar jag  väl och säljer till våren istället, har ingen brådska :)  
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5