-
Ja den adressen har varit uppe tidigare i denna tråd.Nomen skrev 2010-06-10 20:49:09 följande:Nu måste jag skvallra... Gick in på emmaljungas leveranssida (tror jag läste om länken här på FL) emmaljunga.se/delivery, och där finns länk till bilder på 2011 kollektionen...!!! emmaljunga.se/2011...
-
Gillade också lime check, och har en cc i pink check. Nu tvingar sambon mig att sälja den, men jag vill inte!!! (Hoppas ju på en bebis till, men det är sambon tyvärr inte lika positiv till...)
Tycker inte det var så roliga färger på 2011-kollektionen, och det var väl antagligen bra då eftersom jag absolut inte behöver en ny vagn... -
Jag har en footsack i svart och cerise till min pink check, från en tidigare kollektion. Tycker att det funkar alldeles utmärkt. Jag tycker också att andra rosa passar till pink check (eller klara barnfärger i allmänhet, herregud det är en barnvagn först och främst för mig, ingen modepryl som måste vara välmatchad till 110%).sataya skrev 2010-06-10 22:09:14 följande:jag känner som så att vill jag ha något till min pink check så kan man antingen fixa någon rosa (kom ju en ny ljusrosa nu som kan passa) eller svart eller vitt... jag är dock inte kräsen... beställde bara vagnen, footsack och adapter så jag kan sätta i babyskyddet...
-
ja det är klart att man vill ha rätt färg om man beställt det, men så måste det väl vara om de inte sa ngt annat.sataya skrev 2010-06-10 22:17:53 följande:nej inte för mig heller men som jag skrev tidigare beställde jag en footsack till så jag antar och hoppas den också är i pink check annars blir jag ledsen...
har en svart till min cerox som inte alls ser ut att passa bra:S -
ALDRIG att jag skulle betala så mkt för ett regnskydd!MammaTillFelicia skrev 2010-06-11 09:26:06 följande:för ett regnskydd?? det var dyyyyrt!
-
Vi bytte vid 4,5 mån. Då ville dottern inte ligga ner längre. Kan dock inte svara på hur lång hon var, men hon hade fortfarande gott om plats kvar när vi bytte.myran82 skrev 2010-06-17 11:11:51 följande:Hejsan.
En fråga till er som har haft citykorg till era barn. Hur länge fick de plats i den & hur långa var de när ni bytte till sittvagn istället. -
har inte smörjt min sen jag köpte den maj 2006... Men det verkar inte som om (gamla modellens) scooterhjul är lika känsliga som city cross och scooter 2.0...annakohler skrev 2010-06-23 18:10:16 följande:
har inte smöjt min scooter sen jag köpte den i september 2009
-
låter ju onekligen som att emmaljunga har liknande problem med ozone som med city jet som togs bort ur sortimentet... den hade ju också mkt problem med både hjul och den ergonomiska sittdelen....TinkyWinky skrev 2010-06-23 22:26:14 följande:jo sonen han gillar väl den, men han blir alldeles genomsvettig så fort han sitter i den :/ Är för liten plats om man jömnför med ex cc o nitro .sen tror att det kommer bli väldigt krångligt/trångt till hösten/vintern då man ska ha både åkpåse o ytterkläder.
Har ju redan fått vagnen lagat en gång då de fbytte hela sk sittdelen, inte tyget men hela den delen, kund eju bara ha den på fullt liggläge eller sittläge annars åkte den ner i fullt liggläge, plus att de bytte bromsen.. nu funkar vagnen iaf :) och det är krångligt med hur man fäller vagnen, o ja som åker buss väldigt ofta tycker det e ett mkt dumt sätt de gjort för att fälla sittdelen :/ -
Jag skrev inte att hjulen var lika, bara att det var problem både med sittdel och hjul på bägge vagnarna.Zelmilainen skrev 2010-06-24 17:05:01 följande:hjulen är ju dock inte ens lika. sittdelen kan jag köpa, men inte det med hjulen...
-
Ok då var jag otydlig.Zelmilainen skrev 2010-06-24 22:33:46 följande:jo, men med tanke på din formulering fick jag uppfattningen om att problemen var desamma för att sittdelen va lika/hjulen va lika...
-
Vad tycker ni är rimligt att ta för en city cross -09 då? (inköpt feb -09, med city korg, allroundåkpåse, skötväska och footsack)
-
pink check.Guld gossarnas Super Mamma skrev 2010-06-30 19:27:51 följande:Nja...iaf 4000kronor kan jag tro du kan få för er vagn,ni har ju mkt extra till.
Vad är det för färg?
Mammaveronika77: vad är du ute efter för modell då? -
Kan man tvätta skötväskan exclusive i maskin, och i så fall vilken temperatur? Hittar inga tvättråd i den. Får inte ut bottenplattan heller, tvättar man med den i?
-
puff puff2 små prinsessor skrev 2010-09-12 10:32:39 följande:Kan man tvätta skötväskan exclusive i maskin, och i så fall vilken temperatur? Hittar inga tvättråd i den. Får inte ut bottenplattan heller, tvättar man med den i?
-
Går det att "fälla ihop" citykorgen så att den blir plattare, om man ska skicka den?
-
ok, det ska jag testa. tack tack.Silverhaj76 skrev 2010-09-27 21:48:17 följande:Det går, man fäller ner den bara genom att lossa metallfästen under madrassen.
-
Fast när vi hade en city jet så lutade citykorgen, och då monterade barnvagnsbutiken där vi köpt den distanser på undersidan så att den inte lutade. De sa att det var ett vanligt problem och en vanlig åtgärd, så det borde väl vara samma på cerox 360?the M Bitch skrev 2010-10-05 22:08:52 följande:Det går inte att ändra lutningen på den modellen (Cerox 360), då den saknar E.A.S.T (reglerbar fjädring).
Det var ett rätt vanligt klagomål att liggdelen lutade, men det finns inte så mycket att göra åt det om du har City Korg. Om du har lift kan du lägga något (liten filt eller handduk) på fotstödet så planar du ut sittdelen.
Generellt så kan vilken återförsäljare som helst hjälpa er med service av vagnen. -
Någon som vet när emmaljungas 2013-modeller kommer?